جمهوری اسلامی ایران؛ قدرت مطرح در جهان امروز

9:25 - 20 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۰۹۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی با بیان اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و روز بروز قوی‌تر می‌شود.

- امیر سرتیپ «محمدحسن نامی» در اولین همایش نقش و تبیین راهبرد‌های گام دوم انقلاب اسلامی در شکل دهی به ژئوپلیتیک قرن پانزدهم شمسی، گفت: این همایش به صورت نشست‌های زنجیره‌ای برگزار می‌شود، تا به نظریه‌هایی در مورد چگونگی ایجاد شکل گیری برسیم.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد در آینده جمهوری اسلامی و جهان و مطلع فجر روشنی است که برای ما راه گشا و به صورت شاخص است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

 رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: اندیشمندان و نخبگان جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام در این مسیر مطالعاتی انجام می‌دهند و استراتژیک‌هایی در این مسیر تنظیم شده است.

نامی اضافه کرد: ژئوپلیتیک علمی تولید قدرت است و از راهبرد‌های مقام معظم رهبری در این مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

 رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اگر این غده سرطانی در منطقه نباشد چگونه اتحاد در جهان اسلام برقرار می‌شود و خروج آمریکایی‌ها از منطقه، هم از دیگر راهبردهاست جهان اسلام بر اساس ژئوپلیتیک جدید در کنار هم قرار بگیرند.

نامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و روز بروز قوی‌تر می‌شود و به دنبال تابوت برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: رژیم آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد و با سه چالش فرهنگی روبست که جمهوری اسلامی برای آن ایجاد کرده است، قدرت اقتصادی چین قدرت نظامی روسیه دو چالش دیگر پیش روی این رژیم جنایت کار است.

به گزارش میزان - اولین همایش نقش و تبیین راهبرد‌های گام دوم انقلاب اسلامی در شکل دهی به ژئوپلیتیک قرن پانزدهم شمسی در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در دهه مبارک فجر و در آستانه ۲۲بهمن، با حضور سردار احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی، امیر سرتیپ محمد حسن نامی رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران، صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالنی مزین به تمثال شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نخست با تلاوت قرآن کریم و سپس پخش سرود غرور آفرین انقلاب اسلامی آغاز شد.

تکمیل می‌شود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *