انجام یک میلیون و ٢٠٠هزار معاینه بالینی توسط سازمان پزشکی قانونی/ ۴ مرکز در دهه مبارک فجر افتتاح شد

14:46 - 20 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۲۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به انجام یک میلیون و ٢٠٠هزار معاینه بالینی از ابتدای سال جاری تاکنون، از افتتاح چهار مرکز در دهه مبارک فجر خبر داد.
- عباس مسجدی آرانی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ابتدای نشست خبری سازمان پزشکی قانونی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک این ایام گفت: اخلاص حضرت امام (ره) در آن زمان باعث شد که مردم کشورمان از یوغ شاهنشاهی خلاص شوند. حضرت امام (ره) دارای خلوص نیت بودند و این خلوص نیت باعث شد نه به آمریکای مضمحل شده امروز بلکه آمریکای آن روز بگوید که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در ادامه با بیان اینکه این سازمان علاوه بر فعالیت‌های سازمانی ماموریت‌های خود را بر اساس سند تحول قضایی که مبتنی بر پژوهش است انجام می‌دهد، گفت: در این مسیر تلاش بسیاری می‌کنیم و به خلق ثروت می‌پردازیم و این ثروت برای مرجعیت علمی است.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات کارشناسان پزشکی قانونی جزء لاینفک برای بررسی پرونده‌های قضایی است، افزود: این افراد برای حکم عادلانه و اجرای عدالت تلاش می‌کنند.

مسجدی در ادامه سند تحول قضایی را مورد توجه قرار داد و گفت: ما نیز اقداماتمان براساس این سند انجام می‌دهیم. خوشبختانه یکی از موضوعات این سند استفاده از ظرفیت‌های قانونی به جای نگرش قدیمی و غیر شفاف است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *