رضازاده: شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نداریم

9:50 - 21 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۳۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: ایران هیچ شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ندارد.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با میزان، درباره اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری اظهار داشت: مرحله دوم اردو از اول بهمن در جزیره کیش آغاز شده و تا آخر بهمن ادامه خواهد داشت. خوشبختانه شرایط از همه نظر ایده‌آل و رضایت‌بخش است. کادر فنی هم از شرایط ملی‌پوشان رضایت کامل دارد.

وی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تلاش کرده‌اند بهترین امکانات را فراهم کنند تا بچه‌ها بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کنند. پس از این اردو چند روزی استراحت خواهیم داشت و سپس برنامه‌ها برای حضوری موفق در پارالمپیک توکیو از سرگرفته خواهد شد. اسفندماه هم مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر IPC برگزار خواهد شد تا مدعیان بتوانند خود را محک بزنند.

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم تا پارالمپیک بتوانیم بدون آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم؛ به هر حال ورزش حرفه‌ای خالی از مصدومیت نیست، اما تلاش می‌کنیم با حداقل آسیب به این میدان بزرگ گام بگذاریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم در این مدت رکوردهای ملی‌پوشان را هم به سطح ايده‌آل نزدیک کنیم.

رضازاده تصریح کرد: خوشبختانه ملی‌پوشان با وجود تمام سختی‌ها، تمرینات را دنبال می‌کنند و تلاش می‌کنند خود را به مدال نزدیک‌تر کنند. رکوردهای پورمیرزایی بسیار بهتر از قبل شده است و امید زیادی به او در توکیو داریم. امیدواریم بتواند با کسب مدال طلای توکیو بار دیگر یاد و خاطره مرحوم سیامند رحمان را زنده کند. تمام بچه‌ها سرشار از انگیزه هستند. ما هم تلاش می‌کنیم تمام شرایط را برای موفقیت آنها فراهم کنیم.

دارنده دو مدال طلای وزنه‌برداری درباره شرایط تیم ملی برای حضور در المپیک توکیو گفت: امیدوارم ملی‌پوشان در مسابقات گزینشی بتوانند کار را یکسره کنند تا پس از آن با تمرکز بیشتری تمریناتشان را برای موفقیت در المپیک پیگیری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان ایران شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون جهانی خواهند داشت یا نه عنوان کرد: ایران هیچ شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *