۲۰۰ هزار یورو در روز؛ درآمد در دسترس زیدان از اینستاگرام!

11:20 - 25 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۴۱۷
زیدان پرطرفدارترین مربی دنیا که در اینستاگرام ۲۷.۸ میلیون فالوور دارد به این فرصت دست یافته است که به ازای هر پست تبلیغاتی ۲۰۰ هزار یورو دریافت کند.

- ورزش سه نوشت: زیدان پرطرفدارترین مربی دنیا در اینستاگرام است؛ کسی که با ۲۷.۸ میلیون فالوور، امکان جذب آگهی‌های تبلیغاتی به ارزش هر پست ۲۰۰ هزار یورو را دارد که اگر با پاسخ مثبت سرمربی فرانسوی همراه شود، او را احتمالا به یکی از ثروتمندترین مردان دنیای فوتبال تبدیل می‌کند.

یک پایگاه بررسی داده که صفحات مربیان حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را بررسی کرده، گزارش می‌دهد که بعد از زین الدین زیدان، با اختلاف زیاد نام آندره پیرلو و دیگو سیمئونه دیده می‌شود. سیمئونه به خاطر شخصیت خاص خود به شدت مورد توجه است و باتوجه به صدرنشینی اتلتیکو در لالیگا، موقعیت جالبی را متوجه خود می‌بیند.

اما آنچه زیدان را به فردی برجسته در بین مربیان تبدیل و اینستاگرامش را تا این حد پرطرفدار کرده، به نقل از وبسایت تیکی تاکا، «شخصیت صمیمانه، ظریف و بدون پرده» اوست که باعث شده تا حتی با فعالیت اندک نیز زیدان بیشترن لایک را به خود اختصاص دهد. او معمولا هفته‌ای یک عکس از خود منتشر می‌کند که آخری بیشتر از یک میلیون پسند گرفته است.

پست‌هایی که او منتشر می‌کند اغلب ورزشی، خانواده و تجاری است؛ دقیقا مانند آن چیزی که در صفحه نیمار، بکام، رونالدو، ابراهیموویچ و... هم دیده می‌شود. سرمربی رئال مادرید از سال ۲۰۱۴ به این شبکه اجتماعی پیوسته و بررسی‌ها نشان می‌دهند که فعالیت اندک او در اینستاگرام تاثیری در واکنش مخاطبان ندارد.

زیدان همانطور که گفته شد امکان دریافت ۲۰۰ هزار دلار بابت هر آگهی را دارد و برای نشان دادن اختلاف او با دیگر مربیان، به طور مثال می‌توان گفت که برای پوچتینو برچسب ۱۵ هزار دلاری روی تبلیغاتش وجود دارد. آندره پیرلو سرمربی یوونتوس ۸.۷ میلیون فالوور دارد و در رتبه دوم است و سیمئونه ۱.۷ میلیون فالوور و پپ گواردیولا نیز ۱.۳ میلیون فالوور دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *