بازیگر نقش «یدو»: از «ستاره پسیانی» بازیگری را یاد گرفتم

13:55 - 27 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۹۷۹
بازیگر فیلم «یِدو» گفت: فیلم «یدو» برای من یک لذت تمامی نشدنی است، البته این فیلم در زمان تولیدات سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشت، منظورم از سختی به هیچ عنوان گروه سازنده اثر نیست، بلکه شرایط جوی که اثر تولید شد برای ما بسیار سخت بود.

میلاد صویلاوی در گفت‌وگو با ، پیرامون حضور در فیلم سینمایی «یدو» گفت: این فیلم برای من یک لذت تمامی نشدنی است، البته این فیلم در زمان تولیدات سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشت، منظورم از سختی به هیچ عنوان گروه سازنده اثر نیست، بلکه شرایط جوی که اثر تولید شد برای ما بسیار سخت بود. 

بازیگر نقش «یدو»: از «ستاره پسیانی» بازیگری را یاد گرفتم

وی در همین راستا ادامه داد: تولید و فیلمبرداری فیلم یدو در دمای نزدیک به شصت درجه بالای صفر اتفاق افتاد و به واقع برای همه ما سخت بود تا در این شرایط کار کنیم، منتها مهدی جعفری به عنوان کارگردان تا حدی به همه ما نزدیک بود و محیط خوبی برایمان فراهم آورده بود که تمام آن سختی ها هم راحت می گذشت.

این بازیگر نوجوان سینما تجربه اولین حضور در سینما را اینگونه توصیف کرد: سینما همیشه برای من اتفاق جذابی بوده است، ما همیشه عادت داشتیم که فقط فیلم ببینیم اما مهدی جعفری باعث شد تا در یک فیلم بسیار راحت جلوی دوربین سینما برویم. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: واقعیت باید از «مهدی جعفری» و «محمدرضا مصباح» تشکر کنم که باعث شدند تعداد زیادی کودک و نوجوان وارد سینما شوند، ما با این دو عزیز با سینمای ایران آشنا شدیم. 

بازیگر فیلم سینمایی «یِدو» درباره همبازی شدن با «ستاره پسیانی» اضافه کرد: برای من بازی در کنار یک بازیگر حرفه‌ای سینما افتخار است، پسیانی به من بازیگری را یاد داد و به من فهماند جلوی دوربین رفتن به چه معنا است. وی به من یاد داد در هر لحظه باید جلوی دوربین چه کاری انجام دهم. به شخصه بخش بزرگی از این اتفاق را مدیون ستاره پسیانی هستم. 

بازیگر نقش «یدو»: از «ستاره پسیانی» بازیگری را یاد گرفتم

وی درباره احساس حضورش در فیلم «یدو» افزود: شخصا با اینکه در این فیلم بازی کرده بودم بعد از اینکه فیلم را در جشنواره دیدم نمی توانستم جلوی اشکم را بگیرم، اینکه خودم را پرده سینما می دیدم احساس توصیف ناپذیری داشتم، فکر نمی کردم که فیلمی که در آن بازی کردم تا این حد بی نظیر باشد، به واقع از تمامی عوامل فیلم که باعث شدند «یدو» به این مرحله برسد تشکر می کنم.

صویلاوی  در همین رابطه خاطرنشان کرد: یدو شروع فوق العاده ای برای من بود اما می‌خواهم به صورت جدی بازیگری را ادامه دهم و دوست دارم تا حضور من در عرصه سینما و حضورم در جشنواره فیلم فجر و فیلم یدو دلیلی باشد تا کودکان و نوجوانان به این حرفه علاقه مند شده و تهیه کنندگان روی آنها سرمایه گذاری کنند، امروز سینما برای من یک دغدغه مهم و جدی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *