رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین فیلم بازیگر «خانه پوشالی» اکران شد/استقبال کم رمق از «سرزمین»

21:45 - 30 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۳۷۳
فیلم سینمایی «سرزمین» به کارگردانی «رابین رایت» در ژانر درام و محصول ۲۰۲۱ اولین هفته از اکران خود را در حالی پشت سر گذاشت که توانست با فروشی معادل ۹۴۰ هزار دلار در رتبه هفتم جدول فروش هالیوود موسوم به باکس آفیس بایستد.

- فیلم سینمایی «سرزمین» به کارگردانی «رابین رایت» در ژانر درام و محصول ۲۰۲۱ اولین هفته از اکران خود را در حالی پشت سر گذاشت که توانست با فروشی معادل ۹۴۰ هزار دلار در رتبه هفتم جدول فروش هالیوود موسوم به باکس آفیس بایستد.

«رابین رایت» هشت بار نامزد امی و برنده‌ی گلدن گلوب شده و با فیلم «سرزمین» اولین فیلم کارنامه کاری خود را پشت سر می‌گذارد. این فیلم برای اولین بار طی فستیوال فیلم ساندنس ۲۰۲۱ در ۳۱ ژانویه به پخش رسید. این فیلم داستان تلخ جستجوی یک زن برای یافتن معنی در بیابان وسیع و خشن آمریکایی است.

ادی با بازی رابین رایت پس از یک اتفاق غیرقابل تحقق، خود را قادر به برقراری ارتباط با دنیایی که روزگاری می‌شناخت و در مقابل آن عدم اطمینان می‌بیند، به وحشی‌های با شکوه، اما نابخشودنی راکی‌ها عقب می‌کشد. پس از اینکه یک شکارچی محلی با بازی دمیان بیشیر او را از آستانه مرگ بازگرداند، باید راهی برای زندگی دوباره پیدا کند.

رایت در سال ۱۹۸۷ در فیلم عروس شاهزاده ایفای نقش نمود و به شهرت رسید. در سال ۱۹۹۴ با بازی در فیلم معروف فارست گامپ به یک بازیگر مطرح تبدیل شد و شهرت زیادی کسب کرد؛ و توانست نامزد جوایزی همچون جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. وی در این فیلم با تام هنکس همبازی بود.

از دیگر فیلم‌های او می‌توان به فیلم‌های شکست ناپذیر/ مانیبال/ کنگره و نسخهٔ آمریکایی فیلم دختری با خالکوبی اژد‌ها به کارگردانی دیوید فینچر اشاره نمود. وی از سال ۲۰۱۳ تا کنون به خاطر نقش آفرینی تحسین برانگیزش در سریال سیاسی خانه پوشالی مورد ستایش منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و توانست جوایزی، چون گلدن گلوب و چندین جایزهٔ دیگر را از آن خود کند. وی در این سریال با بازیگران مطرح دیگری همچون کوین اسپیسی همبازی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *