قهرمان نیم‌فصل در گروی امضای ژنرال/ گل‌گهر گلوگیر پرسپولیس می‌شود؟

0:45 - 30 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۸۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در آخرین دیدار نیم فصل به مصاف هم خواهند رفت.

- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حالی فردا در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میزبان پرسپولیس است که حساسیت‌های این مسابقه پیش از شروعش به اوج خود رسیده است.

پرسپولیس که با پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان خود را به رده دوم جدول رساند برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل تنها به یک امتیاز از این دیدار نیاز دارد، اتفاقی که باید دید آیا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در گل‌گهر اجازه آنرا خواهند داد یا خیر.

بعد از گلزنی گادوین منشا در هفته گذشته مقابل نساجی وی اقدام به شادی گلی منشوری کرد که با دستور موقت کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میدان مسابقه محروم شد تا قلعه‌نویی یکی از تاثیرگذارترین مهره‌هایش را از دست بدهد.

البته این تمام ماجرا نیست چراکه حواشی بعد از این محرومیت شروع شد و گل‌گهری‌ها در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرده و این حکم را ناعادلانه و در حمایت از تیم رقیب توصیف کردند و حالا هم به دنبال آن هستند تا بلکه بتوانند این محرومیت را تعلیق کرده و حکم بخشش موقت منشا را برای حداقل دیدار مقابل پرسپولیس بگیرند، اتفاقی که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

در سوی مقابل شاگردان گل‎‌محمدی که این روزها با پیروزی‌های اقتصادی خود سه امتیازهای مسابقات را یکی پس از دیگری به حساب خود واریز می‌کنند در این دیدار هم بدون شک برای کسب امتیاز کامل به میدان خواهند رفت تا با اتکا بر توانمندی‌های تیمی خود نیمی از جام در به نام خود بزنند.

در هر حال آخرین دیدار نیم‌فصل شروع نشده به حاشیه کشیده شده است تا نشان از حساسیت‌های بالای آن داشته باشد. باید دید در نهایت شاگردان قلعه‌نویی حکم به قهرمانی پرسپولیس می‌دهند یا تثبیت قهرمانی سپاهان.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *