بازدید رئیس دادگستری هرمزگان از چند پروژه عمرانی در بندرعباس/ از احداث بوستان ۱۶ هکتاری تا تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی با حمایت دستگاه قضایی

14:00 - 30 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۹۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مراحل احداث بوستان ۱۶ هکتاری، بیمارستان بزرگ ۵۳۱ تخت خوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی استاندار و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی از مراحل احداث چند پروژه عمرانی، درمانی و رفاهی در بندرعباس بازدید کرد.

یکی از محور‌های این بازدید کاشت نهال و آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان بزرگ شهر بندرعباس بود که توسط بخش خصوصی و در راستای طرح مسئولیت اجتماعی اجرا می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از شرکت‌های بخش خصوصی نسبت به کاشت هشت هزار اصله نهال مثمر، به تناسب وضعیت اقلیمی بندرعباس و در مساحتی قریب به ۱۶ هکتار اقدام خواهد کرد و عواید حاصل از آن نیز با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان به نفع خانواده‌های زندانیان نیازمند هزینه می‌شود.

رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان در ادامه ضمن بازدید از ساختمان بیمارستان بزرگ ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس، دستورات لازم را جهت تسریع در روند تکمیل آن صادر نمودند.

ارزیابی و بررسی مراحل پیشرفت پروژه بزرگ احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس از بخش‌های دیگر بازدید رئیس شورای قضایی استان هرمزگان بود.

علی صالحی در جریان این بازدید، با اشاره به اهمیت پروژه بزرگ بلوار ساحلی شرق بندرعباس اظهار داشت: ساخت این پروژه عمرانی یک حرکت رو به جلو است و بهره برداری از آن علاوه بر توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نیز موثر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *