رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان گچساران و دهدشت

8:05 - 02 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۲۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ گروه از مدیران و مسئولان سازمان از زندان‌های استان بازدید و با زندانیان گفتگو کردند.

- روز گذشته و در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان در حضور در زندان دهدشت، به بررسی وضعیت این زندان و گفتگو با زندانیان پرداخت.

همچنین همزمان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور در زندان گچساران، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و مسائل مطرح شده توسط آنان را بررسی کرد.

گفتنی است همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز به این استان سفر خواهد کرد.

پیش از سفر رئیس سازمان زندان‌ها، دو گروه از مدیران و مسئولان سازمان با حضور در زندان‌های گچساران و دهدشت به بررسی وضعیت و بازدید از این دو زندان پرداختند.

گزارش این بازدید‌ها و مشکلات زندانیان و زندان‌ها برای رئیس سازمان آماده خواهد شد تا در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که به ریاست آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد مطرح شود.

شایان ذکر است این بازدید‌ها ۵ ساعت به طول انجامید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *