افزایش گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی|هدف طرح تأمین مسکن خانه‌دار کردن ۴ میلیون ایرانی است|خنثی کردن تحریم‌ها با هدایت مقام معظم رهبری

23:55 - 02 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۵۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش استقبال از فروشگاه مجازی، طرح تامین مسکن و خنثی سازی تحریم با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش استقبال از فروشگاه مجازی، طرح تامین مسکن و خنثی سازی تحریم با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در منتشر شده است.


افزایش گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی/ تحویل یک میلیون سیم کارت به سرپرستان خانوار/ ارسال ۳۳ میلیون مرسوله پستی در سال ۹۹

مدیرکل مهندسی عملیات پستی و پیمانکاران شرکت ملی پست بااشاره به افزایش تعداد مرسولات پستی گفت: در ۹ ماهه اول سال گذشته ۱۷ میلیون ۴۰۰ هزار بسته ارسال شد، که این رقم در نه ماه سال ۹۹ با افزایش حدود ۲ برابری به ۳۳ میلیون بسته رسیده است.


رئیس کمیسیون عمران مجلس: هدف طرح تأمین مسکن خانه‌دار کردن ۴ میلیون ایرانی است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون خانوار در کشور مسکن ندارند، گفت: همه منابعی که در بحث مسکن و در قالب طرح جهش تولید و تامین مسکن پیش‌بینی شده باید به سمت تولید مسکن در کشور سوق داده شود و دولت نباید هیچ جیبی از قِبل این طرح برای خود بدوزد.


خنثی کردن تحریم‌ها با هدایت مقام معظم رهبری

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در مدتی که تحریم‌ها به اوج خود رسید توانستیم با هدایت مقام معظم رهبری، تحریم‌ها را خنثی و از شرایط سخت عبور کنیم.


شبکه گازرسانی مناطق زلزله‌زده سی‌سخت پایدار است

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که شبکه و تأسیسات گازرسانی در بیشتر مناطق شهر زلزله‌زده سی‌سخت مقاوم بوده است و مشکلی در شبکه گازرسانی این منطقه وجود ندارد.


شاخص به پله یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۲ اسفند ۹۹ با اُفت ۵ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحدی رسید.


ستاری: سامانه راداری «بهمن» می‌تواند منشأ بسیاری از تکنولوژی‌های آینده باشد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین رونمایی از دو دستاورد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رونمایی از سامانه راداری بهمن قدم بسیار بزرگی در حوزه پدافند هوایی است که می‌تواند سر منشأ بسیاری از تکنولوژی‌های آینده در این نیرو باشد.


لوله‌گذاری دومین خط لوله زیردریایی پایانه نفتی جاسک تکمیل شد

سرپرست طرح پایانه نفتی جاسک از تکمیل عملیات احداث دومین رشته خط لوله دریایی ۳۶ اینچ انتقال نفت خام پایانه صادراتی جاسک خبر داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *