رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قمی: باید برای سبک زندگی اسلامی تبلیغ کنیم/ستاری: نهمین قدرت اینترنت جهان هستیم

15:23 - 03 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۷۸۲
مراسم رونمایی از سبد اول محصولات خانه نوآوری تبیان با حضور سورنا ستاری معاون علمی فرهنگی رییس جمهور، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین فرهنگی رسانه ای کشور برگزار شد.

- مراسم رونمایی از سبد اول محصولات خانه نوآوری تبیان با حضور سورنا ستاری معاون علمی فرهنگی رییس جمهور، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین فرهنگی رسانه ای کشور برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم سورنا ستاری به همراه حجت الاسلام قمی لوگوی جدید سایت تبیان را رونمایی کردند. در ادامه از غرفه های مختلف این مراسم رونمایی شد، از جمله این غرفه ها می توان به مجازیست، «کدومو» و «پرسان» اشاره کرد.

مسئولین غرفه های حاضر در مراسم در بخش های مختلف به ابعاد مختلف توانایی های داخلی مبنی بر تولید محتوای دیجیتال اشاره کردند، در طی این مراسم رونمایی مسئولین حاضر در مراسم به وجود پتانسیل های بالای داخلی برای در دست گرفتن بازار دیجیتال تاکید کردند.

پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم مراسم رونمایی از سبد سبد اول محصولات خانه نوآوری تبیان آغاز شد. مجری این مراسم برگزاری این برنامه را منوط به همکاری نهادهای مختلفی دانست.

*** تبیان می‌خواهد به خدمت گرفتن نرم افزار صنایع نرم را ایجاد کند

کمیل خجسته مدیرعامل تبیان در ابتدای این نشست گفت: تبیان یک سازمان فناورانه اجتماعی است که تلاش می کند در جهانی که هر روز بیشتر در شبکه غرق می‌شود، می خواهد نقش خود در این عرصه را ایفا کند، در واقع نسلهای ارتباطی هرچه با سرعت پیش می روند و بخش های بیشتری را در زندگی احاطه می کنند، در نوع خود یک فرصت و تهدید هستند، نگاه فرصت محورانه تبیان می خواهد با به خدمت گرفتن نرم افزار صنایع نرم را ایجاد کند و نگاهی نوآورانه اجتماعی برای خانواده های ایرانی داشته باشد. ما می‌خواهیم با ایده‌های خلاصه زندگی تازه ای در جامعه ایجاد کند.

***دشمنان بشریت امروز خانواده را نشانه گرفته‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در ابتدای سخنان خود گفت: ما باید روش مبارزه شخصی خودمان را با هجمه ها داشته باشیم، دشمنان بشریت امروز خانواده را نشانه گرفته اند، یکی از مزایای تبیان نوآورانه بودن آن است، ما امروز در پیشرفت علمی حرف های زیادی برای گفتن داریم. الگوی پیشرفت امروز در تمامی رگ های جامعه در جریان است.

وی در همین راستا ادامه داد: شاید دستگاه های تبلیغاتی کم کاری کردند زیرا پیشرفت ها را روایت نکردیم، کار ما باید آشنا کردن جامعه با این پیشرفت ها باشد، ما باید از این پیشرفت در ارتقا سبک زندگی استفاده کنیم، ما باید برای سبک زندگی اسلامی تبلیغ کنیم و آن را در جهان مطرح کنیم تا به قله های این سبک در جامعه بین المللی برسیم.

پس از صحبت های رییس سازمان تبلیفات اسلامی کلیپی از موفقیت های تبیان در سالهای گذشته برای حضار پخش شد.

سورنا ستاری معاون علمی فناوری رییس جمهور در ادامه این مراسم گفت: ما باید به دنبال تلفیق علوم انسانی و حوزه های مهندسی باشیم، ما امروز نهمین زبان اینترنت جهان هستیم در حالی که از لحاظ جمعیتی فارسی زبان جهان زیاد نیستند، این قدرت کشور را نشان می دهد، گسترش پلتفرمها قدرت فرهنگی ما در جهان را گسترش می دهد.

***سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پلتفرم های اصلی فرهنگی در جهان است

وی در همین راستا ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پلتفرم های اصلی این نگاه جهانی است، ما جوانان با استعدادی در علوم انسانی داریم که می توانیم آنها را به عرصه دیجیتال و پلتفرم اضافه کنیم، سازمان تبلیغات می تواند به جذب این جوانان کمک شایانی کند. همه ما وظیفه داریم پشت جوانان این مملکت بایستیم تا بتوانند کار خودشان را پیش ببرند.

پس سخنرانی مسئولان تفاهم‌نامه‌هایی بین موسسه تبیان، سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *