بازدید سرزده رئیس کل دادگستری بوشهر از دادگستری عسلویه

8:58 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۸۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: یاید با کوشش همه جانبه ، حمایت قضایی ، امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تلاشمان را در راستای جهش تولید و اشتغال بکار گیریم که این امر مهم تحقق پیدا کند.
- علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیات همراه به طور سرزده از دادگستری شهرستان عسلویه بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید ضمن دیدار از این حوزه قضایی با حضور در شعب مختلف از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.

جمادی به ابلاغ سند تحول قضایی از سوی ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: هدف سند تحول قضایی دستیابی به عدالت و افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی است.

وی افزود: باید کلیه قضات و کارمندان دستگاه قضایی در جهت اجرای دقیق و کامل این سند اهتمام ویژه داشته و در این راستا تلاش کنند.

جمادی در ادامه این دیدار با اشاره به وجود شرکت‌های بزرگ تولیدی نفتی و گازی در شهرستان عسلویه گفت: یاید با کوشش همه جانبه ، حمایت قضایی ، امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تلاشمان را در راستای جهش تولید و اشتغال بکار گیریم که این امر مهم تحقق پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تاکید اجرای دقیق قوانین و مقررات در حوزه صنعت و کار در این منطقه تصریح کرد: مسئولین اهتمام ویژه ای در جهت پیشگیری از مسایلی که موجب خلل در روند کار و تولید در این حوزه صنعت می‌شود داشته باشند.

جمادی در ادامه  به امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و افزود: با هرگونه بی‌نظمی، ناامنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد قاطع می‌شود.

در این بازدید، رییس کل دادگستری استان بوشهر با مراجعان ملاقات حضوری داشت و به خواسته‌های مراجعه کنندگان رسیدگی و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *