اجرای چهارمین مرحله نهضت آزادی زندانیان در مکتب حاج قاسم

11:06 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۹۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری اجرای چهارمین مرحله نهضت آزادی زندانیان در مکتب حاج قاسم به مناسبت روز پدر با آزادی ۲۰ مددجوی زندان‌های این استان خبر داد.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌های این استان، گفت: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با آزادی ۲۰ مددجوی زندان‌های استان اجرا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان کرمان تجربیات بسیار خوبی برای برگزاری جشن‌های گلریزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد و از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن‌های گلریزان صورت گیرد.

وی اظهار کرد: ستاد دیه پرچمدار و متولی اصلی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است و در سال جاری در قالب نهضت آزادسازی زندانیان در مکتب حاج قاسم موفق به جلب همکاری مجموعه‌های متعدد از جمله اقشار مختلف بسیج، سپاه، مجمع مداحان و سایر مجموعه‌ها شده و اقدامات بسیار خوبی را در راستای اجرای ماموریت‌های قانونی خود به انجام رسانده است.

موحد ادامه داد: کمک‌های مردمی به ستاد دیه در قالب جشن‌های گلریزان، نشان دهنده پایگاه اجتماعی اقدامات این ستاد و موجب برکت بسیار زیادی در اجرای برنامه‌های مورد نظر در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *