شیعی: فضای انتخابات هیئت تهران رقابتی بود

13:17 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۰۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل سابق باشگاه پیکان گفت: شکوفایی فوتبال تهران به فوتبال کشور کمک زیادی می‌کند.
خیرگزاری میزان - محمود شیعی درباره برگزاری انتخابات فوتبال هیئت تهران، اظهارداشت: انتظار می‌رفت مجمع خوبی داشته باشیم که همین اتفاق افتاد. از نقطه نظراتی که در رای دادن به کاندیدا‌ها وجود داشت، مشخص شد فضا رقابتی است. امیدوارم این کار باعث خیر برای فوتبال تهران و کشور شود.
 
وی با اشاره به اینکه بحث هیئت تهران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: شکوفایی فوتبال تهران به فوتبال کشور کمک زیادی می‌کند، اما توصیه به دوستانی که مسئولیت گرفتند این است که باید واقعا برنامه‌ریزی جدیدی صورت بگیرد و به سمتی بروند که فوتبال خوبی را برنامه ریزی کنند، چون انتظار هم همین است. انتظار دارم با گرفتن مشورت از فوتبالیست‌ها و افراد صاحب نظر شرایط خوبی را در استان حاکم کنند. نقاط ضعف و قوتی وجود دارد که باید پوشش دهند.

مدیرعامل سابق پیکان درباره تاریخ انتخابات و برگزاری مجمع یک هفته قبل از انتخابات فدراسیون، تصریح کرد: فکر می‌کنم این صحبت‌ها را طالقانی باید مطرح کند، اما احساس می‌کنم اختلاف نظر به خاطر تفسیر اساسنامه بود که هیات‌ها داشتند. اختلاف نظری بین هیات تهران و فدراسیون به وجود آمد که با آمدن مدیرکل جدید حل شد. فکر می‌کنم این مسائل باید هر چه زودتر حل شود تا فوتبال ما آسیب نبیند که این اتفاق افتاد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *