پورتو-ماریتیمو؛ از مثلث ایران فقط طارمی در ترکیب است

17:01 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تقابل پورتو و ماریتیمو می تواند مصاف سه لژیونر با انگیزه ایرانی در لیگ پرتغال باشد.
- پورتو و ماریتیمو امشب در هفته بیستم لیگ پرتغال به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که پورتو پیش از این یوونتوس را با نتیجه ۲ بر یک در لیگ قهرمانان اروپا  شکست داده و تحت تاثیر این بازی هستند. در ۲۴ تقابل قبلی دو تیم، کفه ترازو به سمت یاران طارمی سنگین‌تر است. ۱۵ برد برای پورتو، ۴ تساوی و ۵ برد برای ماریتیمو ثبت شده است.

این بازی برای ایرانی‌ها پر از انگیزه است، از یک طرف مهدی طارمی با انگیزه و از سوی مقابل امیر عابدزاده و علی علیپور که برای اثبات توانایی‌هایشان آماده فرصت هستند. با این همه در این بازی مهدی طارمی به احتمال زیاد از ابتدا در ترکیب حضور دارد و بعد از گلزنی مقابل یووه روحیه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.

امیرعابدزاده و علی علیپور بازیکنان ایرانی ماریتیمو هستند. عابدزاده در این فصل ۱۵ بازی به میدان رفته که ۴ کلین شیت و یک دریافت پنالتی در کارنامه‌اش ثبت شده. اما بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل اسپورتینگ، توسط «مندس» سرمربی تیم به نیمکت تبعید شد و دوبازی قبلی را نیمکت نشین بوده است.

علی علیپور در ۱۱ مسابقه حضور داشته؛ اما بعد از بازی با بلننسس که در هفته دهم و با پیروزی یک بر صفر ماریتیمو همراه بود فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را پیدا نکرده است. اگر چه علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد، اما در برگشت دوباره به میادین بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

پورتو در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رتبه سوم و ماریتیمو با ۱۷ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *