ضرورت نظارت محکم بر ساخت منازل سازمانی

17:37 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۱۹۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هدف ما از ساخت منازل سازمانی این است که بی‌خانه‌ای در نیروی زمینی ارتش نباشد گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح سیاست‌گذار کار ماست، کار ستادی زنجیره‌ای است و احتمال خطا در آن کم است و کار را به سلامت تا اینجا آورده‌ایم و باید نظارت محکمی داشته باشیم.

- امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در دومین جشنواره نهضت عظیم ساخت منازل سازمانی به روش تهاتری نزاجا، گفت: جلسه‌ای با خداییان معاون قوه قضاییه داشتیم، دستور دادند در استان‌هایی که مشکل اسناد در مناطق مذکور دارند قول دادند که شما این مشکل را حل شده تلقی کنید.

وی اضافه کرد: تقدیر و تشکر تربیت قرآنی است و اول باید از خدای یزرگی تشکر کرد که دو نعمت را در قالب یک وجود مبارک به ما اعطا کرده است، صراط مستقیم به تعبیر قرآن خود خدا، رسول اکرم (ص)، امامان معصوم (ع) است و ولایت فقیه صراط مستقیم در غیاب پیامبر اکرم (ص)، امامان معصوم (ع)، بالاترین نعمت خدا به ماست

حیدری تصریح کرد: ولایت مداری را با ساخت منازل سازمانی نشان دادیم، مقام معظم رهبری بر روی معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح تأکید دارند، تمام جهاد و تلاش ما این است که در نیروی زمینی خانه‌ای وجود نداشته باشد و یک بعدی از ولایت مداری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امیر موسوی این جرأت را به ما دادند تا در این عرصه پا در میدان بگذاریم، ما در این راستا یک زنجیره کار هستیم، ستاد کل نیرو‌های مسلح سیاست‌گذار کار ماست، کار ستادی زنجیره‌ای است و احتمال خطا در آن کم است و کار را به سلامت تا اینجا آورده‌ایم و باید نظارت محکمی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: تهاتر یعنی تبادل پول به حساب افراد تمام، سرعت و صحت کار برای ما مهم و یک اصل است، زیبایی نیروی زمینی به ولایت مداری آن است، باید به سرعت در کتر و تولید بنای خوب دقت شود.

حیدری اظهار داشت: صحنه کار ما آثاری است که به جا می‌گذاریم، کاری کنیم که در حرکت رو به جلو گذشته خود را نگاه کنیم، قرآن به باقیات و صالحات تأکید دارد، کاری کنیم که اثر آن باقیات و صالحات برای ما در فردای قیامت باشد، آثاری را به عنوان صدقه جاریه برای پدران و مادرانمان بگذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *