برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی تهران به مناسبت ولادت «امیرالمومنین(ع)» اعلام شد

12:16 - 05 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۳۲۰
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با همکاری هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان تهران مراسم کوهپیمایی خانوادگی با عنوان «پدر، کوه استوار» را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شش نقطه از استان تهران برگزار می‌کنیم.

روح الله عبداللهی در گفت و گو با پیرامون برنامه های روز سیزدهم رجب گفت: با توجه به فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین، امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام و روز بزرگداشت مقام پدر، این اداره کل با همکاری هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان تهران مراسم کوهپیمایی خانوادگی با عنوان «پدر، کوه استوار» را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شش نقطه از استان تهران برگزار می‌نماید.

وی در همین راستا  افزود: این مراسم در شهرستان‌های شهریار، ورامین و دماوند و در شهر تهران در منطقه جنگلی سرخه حصار، منطقه کوهسار و در ارتفاعات ولنجک با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای هیئت کوهنوردی با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ پدر، در روز پنج شنبه ۷ اسفند ماه سال جاری، همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و در این مراسم ضمن انجام کوهپیمایی و حرکات ورزشی در پایان مسیر، برنامه ومسابقه فرهنگی با حضور روحانیون شبکه حمات برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

عبدالهی ابراز کرد: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر احترام و تکریم مقام پدر، در این رویداد ورزشی، فرهنگی قصد داریم تا از زحمات پدران که همچون کوه از حریم خانواده و فرزندان خود پشتیبانی می‌نمایند، تقدیر نماییم.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم شهروندان شهر تهران و شهرستان‌های شهریار، ورامین و دماوند خاطرنشان کرد: که اینگونه برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف و فرصت‌های دیگر در طی سال، انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *