امام جمعه چرام: سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهکیلویه و بویراحمد بر اساس مطالعات دقیق انجام شد

21:30 - 08 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۸۴۰
امام جمعه چرام ابطال قرارداد واگذاری کارخانه قند یاسوج را از برکات سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به استان دانست و گفت: این موضوع نشان می‌دهد سفر رییس قوه قضاییه به این استان بر اساس مطالعات دقیق و از پیش تعیین شده انجام شده بود.

حجت‌الاسلام نورالله افشار در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان کهکیلویه و بویراحمد، بیان کرد: حضور رئیس قضاییه در این استان پربرکت بود و یکی از آثار آن دستور ابطال قرارداد واگذاری کارخانه قند یاسوج بود.

امام جمعه چرام افزود: این موضوع نشان می‌دهد سفر رییس قوه قضاییه بر اساس مطالعات دقیق و از پیش تعیین شده انجام شده بود؛ چرا که اطلاعات کاملی درباره مشکلات این کارخانه داشتند. مردم هم گلایه‌های خود را بیان کردند و رییس قوه قضاییه نامه‌های مردم را تحویل گرفت.

وی بیان کرد: رییس قوه قضاییه همچنین در کانون زلزله «سی‌سخت» در شهرستان دنا حاضر شد و این نزدیکی مسئولین با مردم باعث تداوم و حفظ انقلاب می‌شود.

طی سفر شنبه دوم اسفندماه آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه به استان کهگیلویه و بویراحمد و با ورود دستگاه قضایی به موضوع کارخانه قند یاسوج، با توجه به سیاست قاطعانه این قوه در مقابله با واگذاری‌های معیوب و شائبه‌دار، حکم ابطال واگذاری این کارخانه و رفع تصرف از دارایی‌های آن صادر شده است تا گامی دیگر دستگاه قضایی برای احیای حقوق عامه و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور برداشته شود.


برچسب ها: رئیس قوه قضائیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *