رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در تولید و نگهداری ۲۶ طیف محصولات دفاعی نزاجا روی پای خود ایستاده‌ایم

8:00 - 07 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۸۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو در تولید محصولات دفاعی بالگردی، موشکی و جنگال، روی پای خود ایستاده است، گفت: در تولید و نگهداری ۲۶ طیف محصولات دفاعی نیرو روی پای خود ایستاده‌ایم؛ خودمان تولید می‌کنیم و در چرخه دفاعی بکار می‌گیریم و علیه دشمن به‌کار می‌بندیم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مهم‌ترین دستاورد‌های دفاعی در نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: حوزه دفاعی، حوزه وسیعی است، این حوزه شامل هوایی، زمینی و دریایی است و ما نیروی زمینی محوری هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مباحث بالگردی، موشکی، ضد موشک، جنگال و الکترونیک و تحرک در این نیرو، تصریح کرد: مهم این است که در همه این حوزه‌ها بروی پای خود بایستی.
 
حیدری تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش در بحث روی پای خود ایستادن، حرف اول را می‌زند چرا که در ۲۶ رسته که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، ۲۶ طیف تجهیزات و تسلیحات می‌خواهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ما در تولید و نگهداری ۲۶ طیف محصولات دفاعی نیروی زمینی روی پای خود ایستاده‌ایم، تصریح کرد: خودمان تولید می‌کنیم و در چرخه دفاعی به کار می‌گیریم، علیه دشمن بکار می‌بندیم.

حیدری در خاتمه با تأکید بر اعلام آمادگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای در اختیار قرار دادن سرریز این علم و دستاورد‌های مهم دفاعی، اظهار داشت: آماده هستیم تا سر ریز این علم را هم در اختیار کشور‌های دوست و همسایه قرار دهیم و بهترین دستاورد دفاعی در یک نیروی بالنده مثل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
 

برچسب ها: ارتش اقتدار حیدری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *