خط و نشان «پیتر دنکلیج» برای اسکار ۲۰۲۱

21:45 - 08 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۴۸۵۹
«پیتر دنکلیج» بازیگر مطرح سریال «بازی تاج و تخت» با فیلم سینمایی «خیلی مراقبش باش» به سینماهای جهان باز خواهد گشت.

- «پیتر دنکلیج» بازیگر مطرح سریال «بازی تاج و تخت» با فیلم سینمایی «خیلی مراقبش باش» به سینماهای جهان باز خواهد گشته است، این بازیگر سینما می تواند برای این فیلم شانس بالایی برای اسکار امسال برای خود متصور شود. 

فیلم سینمایی «خیلی مراقبش باش» به کارگردانی جی بلکسون توسط نتفلیکس پخش شده و اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ نوزدهم ماه فوریه سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. 

«پیتر دنکلیج» در سال ۲۰۱۱ او برای بازی در بازی تاج‌وتخت موفق به دریافت جایزه امی و گلدن گلوب شد. همچنین او بار دیگر در سال ۲۰۱۵ برای بازی در سریال بازی تاج و تخت موفق به دریافت جایزه امی شد؛ و بار دیگر در سال ۲۰۱۸ نیز برندهٔ این جایزه شد. در سال ۲۰۱۹ او توانست دوباره این افتخار را تکرار کند و چهارمین امی خود را ثبت کند.

علاوه بر «پیتر دنکلیج» بازیگرانی همچون رزمند پایک، ایزا گونزالس و کریس مسینا در فیلم «خیلی مراقبش باش» به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستان زنی با بازی رزمند پایک را روایت میکند که به زور موکل پیرزن ها میشود و با فرستادن آن ها به خانه سالمندان دارایشان را بالا میکشد؛او روزی پیرزنی را برای فریب انتخاب میکند که مانند بقیه زود وا نمیدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *