رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماتیچ همه را جریمه می کند حتی خودش!

23:00 - 07 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن باتجربه منچستریونایتد به خاطر رعایت مسائل انضباطی خودش و کاپیتان شیاطین سرخ را جریمه کرد.
- نمانیا ماتیچ اعتراف کرد که مجبور به جریمه خود در منچستر یونایتد شده است؛ اما او پل پوگبا را مقصر این جریمه می‌داند.. ماتیچ و هری مگوایر از با تجربه‌ترین بازیکنان تیم اوله گونار سولشایر هستند که مسئولیت اطمینان از رعایت قوانین و مقررات توسط بازیکنان شیاطین سرخ برعهده آنها هست.

ماتیچ در اجرای این قوانین آنقدر سختگیر است که می‌گوید حتی خودش پول زیادی به صندوق جریمه ریخته است، در همین حال بازیکن ۳۲ ساله قبل از بازی نیوکاسل دو ثانیه دیر به محل تمرین می‌رسد و مجبور می‌شود دست به جیب شود و جریمه تاخیر را بپردازد.

ماتیچ در این رابطه گفت: «برای جلسه فنی دو ثانیه تأخیر کردم و قوانین برای همه یکسان است. مجبور شدم خودم را جریمه کنم. با پل پوگبا صحبت می‌کردم و دیر به جلسه فنی رسیدم؛ بنابراین از او می‌خواهم که ۵۰ درصد جریمه را پرداخت کند. نمی‌دانم قبول می‌کند یا نه!»

مگوایر یکی دیگر از کسانی است که اعتراف کرده توسط سیستم خوب شیاطین سرخ گزیده شده است. ملی‌پوش انگلیس ادعا کرد که مجازات وی «بحث برانگیز» بود، اما ماتیچ معتقد است که قوانین شکسته شده است. ماتیچ می‌گوید: «وقتی دیدم هری تلفن همراهش را به سالن بدنسازی آورده مجبور شدم به او بگویم متاسفم و کاپیتان را جریمه کردم.»
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *