برگزاری اولین نشست سازمان دفاع شخصی "ISDO"

22:06 - 07 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۰۴۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اولین نشست سازمان دفاع شخصی "ISDO" برگزار شد.

- اولین نشست خبری سازمان دفاع شخصی "ISDO" امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولين این سازمان، نماینده فدراسیون جودو و اصحاب رسانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم ناصر استادرحیمی، ریاست این سازمان به معرفی اجمالی سازمان جهانی " آی اس دی او " پرداخت و از اهداف این سازمان در ایران و خارج از ایران صحبت کرد.

او در ادامه از حمایت های فدراسیون جودو و شخص آرش میراسماعیلی، تمجید به عمل آورد و به نقش کلیدی شورای راهبردی دفاع شخصی این فدراسیون به ریاست سردار عصار اشاره کرد.

استادرحیمی در ادامه این نشست به جزئیات فعالیت های علمی و عملی سازمان تحت نظرش در سه سال گذشته پرداخت. وی همچنین با توجه به مسئولیتش در حوزه مدیریت آسیا به برگزاری و توسعه فعالیت های این سازمان در ایران و آسیا تحت نظر فدراسیون جودو اشاره کرد.

بخش بعدی این نشست به سوالات خبرنگاران اختصاص داشت. اصحاب رسانه در خصوص نقش وزارت ورزش در متحد نمودن دفاع شخصی، برگزاری لیگ دفاع شخصی، کتاب منتشر شده سازمان در حوزه دفاع شخصی و نیز فعالیت نمایندگان استان های سازمان سوال کردند و رییس سازمان آی اس دی او به همراه نایب رییس و مشاور عالی خود به این سوالات پاسخ دادند.

گفتنی است سازمان آی اِس دی او به عنوان یکی از سبکهای دفاع شخصی، زیر نظر فدراسیون جودو فعالیت خود را آغاز کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *