اسکان نوروزی در مدارس ممنوع!

9:15 - 09 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۲۵۲
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: به لحاظ شرایط کرونا به ویژه کرونای انگلیسی و تأکید بر شعار در خانه ماندن، سعی ما بر این است که در هیچ مدرسه‌ای اسکان نوروزی نداشته باشیم.
_ فارس نوشت: گودرز کریمی‌فر در پاسخ به این پرسش که «آیا اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شرایط کرونا برقرار است؟»، اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش با ۴۰۱ مرکز آموزشی ـ رفاهی یا خانه معلم و دارا بودن ۱۶ هزار و ۷۰۰ تختخواب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله کاور‌های یکبار مصرف، ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی تمام اماکن، اتاق‌ها و راهروها، آمادگی دارد به مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان را ارائه خدمات دارد؛ البته ارائه این خدمات به شرط مجوز ستاد مدیریت بیماری کروناست.
 
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، ادامه داد: در مدارس به لحاظ شرایط کرونا به ویژه کرونای انگلیسی و تأکید بر شعار «در خانه ماندن»، سعی ما بر این است که در هیچ مدرسه‌ای اسکان نوروزی نداشته باشیم.
 
کریمی‌فر با تأکید بر اینکه «توصیه آموزش و پرورش پرهیز از سفر و در خانه ماندن است»، گفت:، اما در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه‌های معلم در سراسر کشور، آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ثبت‌نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برقرار است؟»، تصریح کرد: بله هست؛ در سال‌های گذشته هم بخشی ثبت‌نام اینترنتی و بخشی حضوری بود، اما امسال ثبت‌نام فقط اینترنتی است؛ افراد در سایت جستجو کنند اگر ستاد کرونا اجازه دهد، می‌توانند در سایت «http://eskan.medu.ir» ثبت‌نام کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *