مطهری: احتمال دارد در بازی فردا ترابی را در اختیار نداشته باشیم/ مغانلو در لیست ما است

14:32 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۵۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم پرسپولیس گفت: پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشده، احتمال دارد مهدی ترابی را در اختیار نداشته باشیم، البته امیدوارم تا فردا اتفاق دیگری رخ بدهد و بتوانیم از این بازیکن هم استفاده کنیم.

- حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باید قهرمانی نیم فصل که برای ما جزو اهداف کوتاه مدت، ولی با ارزش بود به روح علی و مهرداد و سه هوادارامان که پس از فینال لیگ قهرمانان جان خود را از دست دادند، تقدیم کنم.

*قهرمانی نیم فصل را به هوادارامان تبریک می‌گویم، اما این شروع خوب باید با پایان بهتری همراه شود. بازی کردن در نیم فصل دوم مثل رانندگی در شب می‌ماند و باید نهایت تمرکز و دقت را به کار بگیریم.

*کوچک‌ترین اشتباه ما را تنبیه کرده و از مسیر قهرمانی دور می‌کند. به همین دلیل باید با تمرکز و دقت بیشتر کارمان را جلو ببریم، زیرا سرعت و شتاب در نیم فصل دوم به کار ما نمی‌آید و باید دقت بیشتری داشته باشیم.

*پس از بازی با گل‌گهر دو روز تعطیلی دادیم، زیرا بازیکنان ما در این مدت استراحتی نداشتند. بچه‌ها با این دو روز از لحاظ ذهنی و روانی بازسازی شدند.

* بچه‌ها در هفته قبل فوق‌العاده تمرین کرده و زحمات زیادی کشیدند. خیلی با انگیزه بودند و امیدوارم بیشتر از این تلاش و و انگیزه را در دیدار با سایپا ببینیم. کار سختی در ادامه لیگ داریم و امیدوارم بازی خوبی شود.

*دو سال در باشگاه سایپا کار کردم و جایی است که تشکیلات و ساختار دارد و خیلی منظم کار می‌کند.

*سایپا گروه فنی خوب و قابل احترامی دارد و تیم دونده و جنگنده‌ای است. با نهایت انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شوند. سعی می‌کنیم پس از ارائه فوتبال خوب، قابل احترام و تاکتیکی سه امتیاز را هم به دست آوریم.

*در نیم فصل دوم آسیب دیدگی‌ها و مشکلات دیگری وجود دارد که خیلی شرایط را سخت می‌کند. سعی می‌کنیم در ۳-۲ پستی که نیاز به تقویت داریم بازیکن جذب کنیم.

*مهم‌ترین نکته همدلی و یکدست بودن تیم ما است. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه یکدست بوده و یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن هم قهرمانی است.

*آن‌ها سعی می‌کنند در تمرینات بیشترین انرژی را بگذارند و کادر فنی هم تمام وقت در اختیار بچه‌ها و باشگاه پرسپولیس است. این مجموعه به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهد که سبب شد قهرمانی نیم فصل برای ما رقم بخورد و امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمان کل فصل شویم.

* پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشده، احتمال دارد مهدی ترابی را در اختیار نداشته باشیم، البته امیدوارم تا فردا اتفاق دیگری رخ بدهد و بتوانیم از این بازیکن هم استفاده کنیم.

*طبق لیست ارائه شده به باشگاه شهریار مغانلو هم جزو نفرات مدنظر ما است، باشگاه مشغول پیگیری است و امیدوارم مدیران باشگاه موفق باشند و بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

*تمام بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و بازیکنانی هم که کادر فنی انتخاب می‌کند باید این خصوصیت را داشته باشند تا بتوانند با توجه به شخصیت قهرمانی خود برای کسب این عنوان جنگجو باشند. شهریار مغانلو یکی از این نفرات است، امیدوارم باشگاه پرسپولیس در این ماجرا موفق عمل کند.

*فکر می‌کنم باشگاه مس سه تیم در رده‌های مختلف دارد و با توجه به شرایط و ساختار خوب خود، هزینه زیانی می‌کنند. مشغول رصد تیم مس هستیم تا از زوایای مختلف این حریف را شناسایی کرده و در بازی حذفی هم موفق شویم.

* شروع کار ما در این فصل مقابل سایپا بود، هیچ گاه دنبال عذر و بهانه نیستیم و در آن مسابقه هم از لحاظ تاکتیکی و فنی ن مایش خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن‌ها خوب استفاده کنیم.

*سایپا تیم خیلی خوبی است و توانست با این تفکر مقابل ما ظاهر شود که بتواند امتیاز کسب کند. باید پلن‌های مختلفی داشته باشیم که بتوانیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *