نویدکیا: روز بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ شاید اصلاً ورودی نداشته باشیم

18:52 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قطعاً فردا بازی بسیار سختی برابر گل‌گهر خواهیم داشت، چون این تیم واقعاً تیم باکیفیتی است.

- محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان  صحبت هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*قطعاً فردا بازی بسیار سختی برابر گل‌گهر خواهیم داشت چون این تیم واقعاً تیم باکیفیتی است. درست است که در بازی آخر خود نتیجه عجیبی به دست آورده اما اگر منطقی باشیم باید آن بازی را نادیده بگیریم و به نتایج بازی‌های گذشته این تیم نگاه کنیم.

*می‌دانیم بازی سختی برابر گل‌گهر داریم چون این تیم کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد، به‌خصوص که اعضای کادر فنی آنها تجربه زیادی در لیگ برتر دارند و نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌اند. می‌دانیم روز بسیار سختی پیش رو داریم و اگر می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم باید با تمرکز بالا و با تمام توان خود بازی کنیم. به همین خاطر همه ما باید از دقیقه یک تا دقیقه آخر بازی بدون هیچ‌گونه اشتباهی بازی کنیم چون این دیدار سخت برای ما بسیار مهم است. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم تا هواداران سپاهان هم خوشحال شوند.

*گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد بلکه کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که تلاش کردیم برای همه آنها برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را با کمترین اشتباه در زمین انجام دهیم و بازیکنان باید تا جایی که می‌توانند با تمرکز صد درصدی بازی کنند که به مشکل برنخوریم.

*خیلی به فکر تغییرات نیستیم و شاید 3-4 بازیکن از پیش ما رفته‌اند که جدایی آنها هم بیشتر جنبه انسانی داشت چون در سپاهان بازی کمتری به آنها رسیده بود و شاید در تیم دیگری بتوانند شانس خود را بیشتر امتحان کنند. سبحان پسندیده برای خدمت سربازی به ملوان رفت، پاپی به ذوب‌آهن و دهقانی به نساجی رفتند. همچنین جدایی مهدی کیانی هنوز قطعی نیست و در حال مذاکره با تیم‌های دیگر است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد. در کل شاید اصلاً ورودی نداشته باشیم و اگر شرایطی فراهم شد شاید در حد یک بازیکن به خدمت بگیریم و اگر نشد، هیچ‌گونه تغییراتی برای ورود بازیکن نخواهیم داشت و مانند نیم‌فصل اول به کارمان ادامه می‌دهیم.

*شاید همه مربیان این صحبت را تکرار می‌کنند اما خطاب به هواداران می‌گویم که جای آنها در ورزشگاه‌ها خالی است اما دوست دارم باز هم تأکید کنم که بیماری کرونا خطرناک است و تا جایی که می‌توانند از خود مراقبت کنند و از داخل منازل خود به ما کمک کنند و انرژی مثبت بدهند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان ادامه دهیم.

*باز هم تکرار می‌کنم که روزهای سختی خواهیم داشت و این حرف را به خودم، کادر فنی و بازیکنان تیمم می‌گویم که باید با تمام وجود و بسیار تلاش کنیم و سختی‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانیم تا در نهایت نتایج و رتبه خوبی در جدول کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *