الهویی: سپاهان می‌تواند رقیب بسیار خوبی باشد/ درس بزرگی از دیدار برابر پرسپولیس گرفتیم

18:15 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۵۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم، اما این دشواری تنها برای ما نیست و این دیدار برای سپاهان نیز سخت خواهد بود.
- سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی بسیار دشواری برابر سپاهان در پیش داریم، اما این دشواری تنها برای ما نیست و این دیدار برای سپاهان نیز سخت خواهد بود.

*سپاهان سازمان مدیریتی خوب، کادر فنی باکیفیت و بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند فردا رقیب بسیار خوبی برای ما باشد، اما آن چیزی که فراتر از کیفیت و نام سپاهان برای ما مهم است این نکته است که تلاش کنیم اشتباهات خود در جریان بازی را نسبت به بازی‌های قبلی کاهش دهیم.

*مهم‌ترین و بزرگ‌ترین درسی که از دیدار هفته گذشته برابر پرسپولیس گرفتیم که در واقع بزرگ‌ترین درس ما از نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود، این بود که خوب بودن در جریان بازی برای 45 دقیقه کافی نیست و در کنار داشتن کیفیت خوب، باید اشتباهات فردی خود را به‌ خصوص از لحظه انتقال از حمله به دفاع به حداقل برسانیم.

*امیر قلعه‌نویی در طول هفته در جلسات تمرین و آنالیز بارها و بارها درباره این موضوع با بازیکنان صحبت کرده است و این موارد را تمرین کرده و هم‌قسم شده‌ایم که تلاش کنیم با کم کردن اشتباهات خود در طول بازی، تمرکز بیشتر در 90 دقیقه و بسط دادن عملکرد باکیفیت خود به تمام طول بازی به جاده و مسیر موفقیت برگردیم. امیدوارم بتوانیم این کار را از بازی فردا برابر سپاهان آغاز کنیم و عملکردی خوب با حداقل اشتباه در طول 90 دقیقه داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *