افزایش پنج درصدی جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۰|افزایش ۲ تا ۳ درصدی قیمت گوشی‌های تلفن پرچمدار |کاهش ۶.۷ درصدی مشترکان پرمصرف برق خانگی

23:33 - 09 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۵۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش ۵ درصدی جریمه رانندگی، قیمت گوشی‌های پرچمدار پس از مصوبه مجلس و کاهش مشترکان پرمصرف برق در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش ۵ درصدی جریمه رانندگی، قیمت گوشی‌های پرچمدار پس از مصوبه مجلس و کاهش مشترکان پرمصرف برق در منتشر شده است.


اخطار رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره تخلف در افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری باید به عنوان ناظر بر ایرلاین‌های کشور مقدماتی را فراهم کند تا در ایام نوروز، شاهد تخلفات برخی افراد سودجو و افزایش قیمت بلیت هواپیما نباشیم، گفت: این کمیسیون به صورت ویژه ناظر بر رفتار ایرلاین‌ها در ایام نوروز خواهد بود.


افزایش ۲ تا ۳ درصدی قیمت گوشی‌های تلفن پرچمدار با تعرفه جدید مجلس

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: تعرفه ۱۲ درصدی واردات تلفن همراه برای گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار و به اصلاح پرچمدار (مجهز به بهترین ویژگی‌های موجود از همه نظر) تأثیری بین ۲ تا ۳ درصد در قیمت نهایی آن دارد.


کاهش ۶.۷ درصدی مشترکان پرمصرف برق خانگی

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: ۶.۷ درصد از جمعیت مشترکان خانگی پرمصرف در کشور کاهش یافته که تا پیک تابستان آینده به ۱۰ درصد بالغ می‌شود.


وجود ۳۹ هزار مسکن مهر ناتمام در کشور/ تکمیل واحد‌ها در ماه‌های آتی

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان گلستان با اشاره به ۳۹ هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده در کشور گفت: تمام این واحد‌ها ظرف ماه‌های آینده تکمیل خواهند شد.


بررسی راهکار‌های نقل و انتقال منابع ایران از عراق

رییس کل بانک مرکزی در جلسه‌ای با مدیر عامل بانک تجارت عراق در خصوص منابع جمهوری اسلامی ایران در عراق و راهکار‌های نقل و انتقال آن‌ها گفتگو کرد.


عقبگرد شاخص به کانال یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۹ اسفند ۹۹ با اُفت ۱۱ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحدی بازگشت.


کاهش ۵۰ درصدی فروش مبلمان در کشور/ بازار تعمیر مبل داغ شد

اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان تهران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید در واحد‌های مبلمان سازی گفت: علاوه بر کاهش ظرفیت تولید، به دلیل کاهش قدرت خرید، تعمیرات مبل افزایش یافته است.


ریسک بالای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در ارز‌های دیجیتال

کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال گفت: ریسک سرمایه‌گذاری در حوزه ارز‌های دیجیتال در کوتاه مدت به منظور نوسان‌گیری بسیاری بالاست به طوری که در هفته‌های گذشته شاهد اُفت و خیز قیمت در این بخش بودیم، اما سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *