بیانیه مشترک گروه‌های مقاومت عراق: پاسخ مناسبی به جنایت آمریکا خواهیم داد

22:07 - 09 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۵۷۴
گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای مشترک با اشاره به هدف قراردادن مراکز دیدبانی حشدالشعبی از سوی آمریکا، تاکید کرد: پاسخ مناسبی به جنایت آمریکا خواهیم داد.

طبق گزارش المیادین، گروه‌های مقاومت عراق طی بیانیه‌ای مشترک حمله هوایی آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در سوریه را محکوم و اعلام کردند که این اقدام بیشترین هزینه را برای واشنگتن دارد.

هیأت هماهنگ کننده گروه‌های مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن مراکز دیدبانی الحشد الشعبی تمامی تفاهم‌هایی را که با برخی از طرف‌های سیاسی به نتیجه رسیده بود را از بین می‌برد.

این بیانیه می‌افزاید: کوچکترین کشور در دنیا حاضر به نقض حاکمیت خود نیست و این موضوع درباره کشوری به اندازه عراق که تاریخ، پشتوانه فرهنگی و دینی و بافت اجتماعی مشخصی دارد، نیز صدق می‌کند.

گروه‌های مقاومت عراق با بیان اینکه اقداماتی از این دست از سوی آمریکا آخرین نخواهد بود و تکرار می‌شود، افزود: شکی نیست که این اقدامات بیشترین هزینه را خواهد داشت.

مقاومت عراق با تاکید بر اینکه فرصت کمی برای دولت عراق برای تعیین موضع خود درباره اقدام نظامیان اشغالگر یا کشور‌هایی که از خاک خود به عراق حمله می‌کنند، باقی است، افزود: از دولت عراق می‌خواهیم تا درباره شخصیت‌ها و مسئولانی که با اشغالگران درحمله به نیرو‌های الحشد الشعبی همکاری کرده، تحقیق و توضیحات کامل و شفاف و کافی ارائه دهد.

گروه‌های مقاومت عراق در ادامه نسبت به پاسخ مناسب به جنایت آمریکا هشدار داده و تاکید کردند: تداوم بی‌اعتنایی درباره این مسئله، همه را به عرصه‌ای که عواقب ناگواری خواهد داشت، سوق می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *