بازدید معاون دادستان کل کشور از مجموعه آرتا صنعت در شهرستان نمین

17:23 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۸۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور از مجموعه صنعتی آرتا صنعت در شهرستان نمین بازدید کرد.
خبرگزری میزان- معاون قضایی دادستان کل کشور با همراهی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و برخی از مسئولین استان و شهرستانی از مجموعه صنعتی آرتا صنعت در شهرستان نمین بازدید کرد.
 
عمرانی در بازدید از این مجموعه عظیم صنعتی اظهار داشت: در این برهه از زمان و در این حصار تحریم از جانب دشمنان ایران اسلامی، دفاع از حرم، کار کردن در خط مقدم تولید است.

وی با اشاره به حمایت قاطع و همه جانیه قوه قضائیه از اشتغال و تولید خاطر نشان کرد: هیچ خط قرمزی در حمایت قانونی و مشروع از تولید و اشتغال وجود ندارد و هر جا مشکلی در مسیر تولید و اشتغال باشد قوه قضائیه با نگاه حمایتی و رفع موانع ورود پیدا می‌کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تشریح رویکرد قوه قضائیه در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری یاد آور شد: رویکرد اصلی دستگاه قضایی در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال بر این است که هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود.
 
وی گفت: مساوات و رعایت عدالت در دفاع از حقوق عامه، بیت المال و حقوق اشخاص از اصول بنیادین در قوه قضاییه است و بر این اساس قوه قضائیه در احقاق حق مصمم و قاطع عمل می‌کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در استان به ویژه عملکرد کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان گفت:هرگونه اقدام برای اشتغال زایی و تولید قابل احترام و قابل تحسین است و این نگاه باید به نحو مطلوب استمرار داشته باشد.

در ادامه این بازدید و جلسه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به عملکرد مثبت کمیته حمایت قضایی استان اعلام کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاران و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و همراهی فعالان اقتصادی وبخش خصوصی در زمینه تولید و اشتغالزایی از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استان می‌باشد.

بازدید از خطوط تولید و زیرساخت‌های آماده بهره برداری و حضور در جمع کارگران و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

مجموعه عظیم آرتا صنعت در شهرستان نمین با امکان اشتغال برای ۱۱۰۰ نفر در زمینه تولید ورق‌های MDf، پروفیل، قرنیز و دیگر مصنوعات ساختمانی و صنعتی فعالیت دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *