علی نژاد: کریمی به مهندس ها تبریک گفت/ وزیر ورزش قهر نکرده

15:33 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۸۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: من که پزشک هستم و مهندس نیستم، طبعا علی کریمی به من تبریک نگفته است.
- مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: انتخابات تا الان در فضای آرام و دموکراتیک انجام شد. شما دیدید رقابت نزدیکی بین نامزد‌ها نزدیک بود و به دور دوم کشیده شد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد این اتفاق رخ داد که در نهایت عزیزی خادم برای ۴ سال انتخاب شد. به او تبریک می‌گویم امیدوارم او و هیات رئیسه جدید بتوانند روز‌های خیلی بهتری را برای فوتبال ایران رقم بزنند. وزارت ورزش هم مانند سابق حامی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که گفته شده عزیزی خادم گزینه وزارت ورزش است، تصریح کرد: از قبل گفته بودیم هیچ گزینه‌ای در این انتخابات نداریم. اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب‌اندیشه‌ای بودند و هستند و خودشان بر اساس شناختی که از این افراد داشتند رای دادند. به هیچ وجه گزینه‌ای در این انتخابات نداشتیم.

وی در پاسخ به اینکه علی کریمی انتخابات را مهندسی شده خوانده و روز مهندس را تبریک گفته، تاکید کرد: من که پزشک هستم و مهندس نیستم، طبعا به من تبریک نگفته است و این را به شما گفته اگر مهندس هستید.

علی‌نژاد در رابطه با غیبت وزیر ورزش در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: ستاد ملی جوانان باید با ریاست وزیر تشکیل می‌شد که آقای سلطانی‌فر در آن مجمع بود؛ اصلا قهری وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش با اشاره به صحبت‌های بهاروند در خصوص مطالبات فدراسیون فوتبال، گفت: نزدیک به ۵-۶ میلیون دلار فدراسیون از فیفا طلب دارد که امیدواریم با رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران فدراسیون بتواند این پول را بگیرد.

علی نژاد در خصوص اینکه آیا وزارت خارجه برای گرفتن پول‌های فدراسیون فوتبال وارد مذاکره شده، گفت: از مسیر‌های مختلفی اقدام شده، اما به خاطر تحریم‌ها، نظام بانکی بین‌المللی زیر بار نرفته است تا اقدامی انجام دهد. فیفا علاقمند است این پول را بدهد، اما باید از طریق بانک‌ها ترانسفر شود، اما بانک‌ها این امکان را نداشتند که منابع را بدهند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *