فروش ناامید کننده فیلم «شهاب حسینی» در ۴ روز نخست/ «آن شب» ۳۰ میلیونی شد

8:00 - 11 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۸۶۲
فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و با بازی شهاب حسینی در اکران افتتاحیه خود طی چهار روز نخست تنها موفق به فروشی معادل ۳۰ میلیون تومان شده است، رقمی که نشان می‌دهد در سینمای کرونازده حضور شهاب حسینی و ژانر وحشت هم مخاطب را به سینما نمی‌کشاند.

- فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و با بازی شهاب حسینی در اکران افتتاحیه خود طی چهار روز نخست تنها موفق به فروشی معادل ۳۰ میلیون تومان شده است، رقمی که نشان می‌دهد در سینمای کرونازده حضور شهاب حسینی و ژانر وحشت هم مخاطب را به سینما نمی‌کشاند.

این فیلم در شرایطی اکران می شود که حواشی پیرامون شهاب حسینی از همیشه بیشتر است، وی از سویی اجرای برنامه موفق «همرفیق» را در برنامه دارد و از سویی در چالش حواشی پیرامون تزریق واکسن کرونا و خداحافظی از فضای مجازی به سر می برد.

نقد فیلم آن شب - برای شما دیگر راه گریزی نیست - بلاگ نماوا - سینمای ایران -  جشنواره فجر

«آن شب» دربارهٔ یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه رو شوند. 

شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «آن شب» یکی از معدود آثار سینمای وحشت در سالهای گذشته است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، این فیلم توانست با اقبال نسبتا خوبی روبرو شود. اما منتقدانی را هم با خود به همراه داشت. 

سینمای کشور در طی ماه‌های گذشته تمامی ژانرها را برای جذب مخاطب امتحان کرده اما در تمامی آنها شکست خورده است و حال برای بازیابی خود و همچنین بازگشت مخاطبان به سالن سینما امید خود را به فیلمی ترسناک با حضور شهاب حسینی بسته است. 

کوروش آهاری درباره فضای ترس و دلهره موجود در «آن شب» گفت: این فیلم ترسی کاملا انسانی را مطرح کرده و به سراغ متافیزیک و علوم غریبه نرفته است، این فیلم درباره ترس برملا شدن واقعیت ها و افشاشدن دروغ‌ها است، ترسی که همه ما در برهه ای از زمان طبیعتا با آن دست و پنجه نرم کرده ایم.

به عنوان مثال فیلم سینمایی «آن شب» پیش از جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم سنتاباربارا اکران شد و به شدت با تماشاگر خود ارتباط برقرار کرد، این نقطه هدف من در این فیلم بود که بتوانم در داستانی این چنین بازیگری ایرانی با مخاطب جهانی ارتباط برقرار کنم که خوشبختانه تا حدودی هم موفق شدم.

وی درباره حضور شاهب حسینی در این فیلم ادامه داد: شهاب حسینی بازیگر بسیار توانمندی است، شاید بهترین گزینه برای ایفای نقش در فیلم «آن شب» شهاب حسینی بود، به نظر من تلاش وی در این فیلم به خوبی در اکران عمومی دیده می شود. در کل خوشحالم که به ایران آمده و فیلمم را در اینجا اکران کردم زیرا خودم را فیلمساز ایرانی می دانم و نه هالیوودی.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *