وکلا و قضات در جبهه مشترک احقاق حق و اجرای عدالت هستند

15:40 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۸۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه وکلا و قضات در جبهه مشترک احقاق حق و اجرای عدالت در حال تلاش و فعالیت هستند، گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی در سند تحول قضایی حبس زدایی و پیشگیری از وقوع جرم است.
- حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در نشست هم اندیشی با وکلای شهرستان زرند به مناسبت هفته وکیل مدافع عنوان کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی در سند تحول قضایی حبس زدایی و پیشگیری از وقوع جرم است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند خاطرنشان کرد: وکلا و قضات در جبهه مشترک احقاق حق و اجرای عدالت در حال تلاش و فعالیت هستند و در صورتی دفاع از حق و حقیقت و اجرای عدالت در جامعه آشکار می‌شود که این دو قشر در کنار هم و با تعامل و همکاری در مسیر هدف یکسان گام بردارند.

وی ادامه داد: به تعبیر بزرگان، شاهین ترازوی عدالت؛ قضات هستند و کفه‌های آن وکلا و عملکرد صحیح این ترازو در گرو هماهنگی اجزای آن است و عدم سلامت در عملکرد هر یک می‌تواند فعالیت دیگری را مختل کند؛ لذا می‌طلبد قضات و وکلا با تعامل، همفکری و همکاری یکدیگر نقش ارزنده تری در اجرای عدالت و دادرسی عادلانه ایفا کنند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *