میرزایی: بوکس ایران برنده رقابت‌های لیگ برتر بود/ میزبانی خوب این رقابت‌ها ثمره یک کار گروهی بود

7:45 - 11 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس هیات بوکس استان مرکزی معتقد است میزبانی خوب از رقایت‌های لیگ برتر بوکس حاصل یک کار گروهی بود.
- احمد میرزایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری رقایت‌های لیگ برتر بوکس اظهار داشت: به عنوان میزبان تلاش کردیم شرایط را به بهترین نحو برای تیم‌ها، داوران و عوامل اجرایی فراهم کنیم و خداراشکر که مسابقاتی در بالاترین سطح ممکن برگزار کردیم.

وی افزود: برای من مهم این است که بتوانم به جامعه بوکس خدمت کنم و میزبانی لیگ برتر برگ زرینی در دفتر ورزش استان مرکزی و شهرستان اراک بود. با همکاری مسئولان فدراسیون خصوصا حسین ثوری و حمیدرضا قبایی‌زاده توانستیم طلسم برگزاری لیگ را بشکنیم.

سرپرست تیم باران پل اراک گفت: با توجه به اینکه برای بستن تیم با محدودیت‌های مالی مواجه بودیم، اما خیلی خوب عمل کردیم. بوکسور‌های باتجربه‌ای مثل سجاد کاظم‌زاده، علی جمالی و ایمان رمضان‌پور در کنار جوان‌تر‌های تیم خیلی خوب عمل کردند و توانستیم به عنوان سومی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها معتقد بودند برگزاری لیگ برتر بوکس در حد یک شعار باقی می‌ماند، اما وقتی قرار باشد یک کار گروهی انجام شود، مطمئن باشید بهترین نتیجه حاصل خواهد شد. باید از زحمات عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، میلاد فرزانه دبیر هیات بوکس و تمام دوستان خوبم در شهرستان اراک بابت همکاری صمیمانه‌ای که داشتند، قدردانی کنم.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من بوکس ایران در رقابت‌های لیگ برنده شد. در روز‌هایی که بسیاری از رشته‌های ورزشی هیچ فعالیتی ندارند، فدراسیون بوکس توانست با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی یک لیگ خوب و کم‌نقص برگزار کند و بنده هم به عنوان رئیس هیات بوکس مرکزی تلاش کردم نقش کوچکی در این اتفاق بزرگ داشته باشم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *