رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شگفتی‌سازی گنبدی‌ها ناتمام ماند/ صعود شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

20:08 - 10 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۵۹۵۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی برابر شهرداری گنبد به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد.
- آخرین دیدار مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (یکشنبه) در حالی با برگزاری سومین بازی بین تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به اتمام رسید که ارومیه‌ای‌ها با کسب یک پیروزی دشوار و ماراتن گونه به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
 
دو تیم همنام شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در حالی در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که هر کدام از تیم‌ها در دو بازی گذشته موفق به کسب یک پیروزی شده بودند و بازیکنان هر دو تیم برای قطعی کردن صعودشان به جمع چهار تیم نهایی محکوم به بُرد بودند.

در پایان این بازی بسیار زیبا و مهیج که پنج ست به طول انجامید شهرداری ارومیه در حالی که در دو ست نخست به پیروزی رسیده بود و در آستانه بُرد قرار داشت با بازگشت دیدنی شاگردان عظیم جزیده بازی ۲ بر ۲ در ست شماری یه تساوی رسید و در نهایت در ست پنجم با اینکه گنبدی‌ها ۱۰ بر ۷ از حریف پرستاره خود پیش بودند در پایان ست پنجم را ۱۷ بر ۱۵ واگذار کردند تا شهرداری گنبد با قبول شکست ۳ بر ۲ وداع تلخی با لیگ برتر داشته باشد و شگفتی‌سازی آنها ناتمام بماند.

در سوی مقابل شهرداری ارومیه که در این بازی پوریا فیاضی و امیر خداپرست را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت با این وجود موفق شد ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۶-۲۴، ۲۵-۱۸، ۲۴-۲۶، ۱۸-۲۵ و ۱۷-۱۵ به سود خود تمام کند تا با کسب این پیروزی ماراتن گونه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در دیگر بازی امروز تیم لبنیات هراز آمل با کسب پیروزی ۳ بر یک برابر شهداب یزد به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود و حریف شهرداری ارومیه در دیدار ماقبل نهایی شد. در دیگر بازی این مرحله سپاهان اصفهان به مصاف فولاد سیرجان خواهد رفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *