پیشرفت و مقاومت فعال؛ سیاست جمهوری اسلامی

10:13 - 11 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۰۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.
- بنابه اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر «عزیز نصیرزاده» در آیین الحاق و تحویل‌دهی انواع هواپیما‌های نظامی ترابری سنگین و بالگرد که صبح امروز با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، گفت: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه برابر مطالبات و نیاز‌های ما حرکت می‌کنند و بر همین اساس امروز شاهد تحویل‌دهی تعداد متنوعی از هواپیما‌ها و موتور‌ها بودیم.

وی ادامه داد: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفا و کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش‌های عملیاتی است. در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌های چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم، اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌ها دانش بنیان که افق‌های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقاء توان دفاعی کشور نقش بالایی دارد و ما از مرز‌های کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.

نصیرزاده اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *