محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم هرمزگان

14:31 - 12 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۴۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از احداث ۱۵۰ واحد منزل مسکونی برای مردم نیازمند در جزیره هرمز خبر داد و گفت: این واحد‌ها تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
- بنا به اعلام سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی با بیان اینکه قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه علاوه بر کمک‌های مومنانه، مباحثی را نیز در مقوله محرومیت زدایی در سطح استان هرمزگان در حال انجام دارد، گفت: ما حدود ۱۵۰ منزل مسکونی در جزیره هرمز خواهیم ساخت که در دوماه آینده این منازل آماده و تحویل مردم جزیره خواهد شد.

وی افزود: ساخت منزل مسکونی امر ارزشمندی است که علیرغم مشکلات در بردن مصالحی به جزیره، این کار صورت گرفت؛ مبحث دیگری که قرارگاه در حوزه محرومیت زدایی در حال انجام دارد تعمیر منازل مسکونی افراد بی بضاعت در استان هرمزگان است.

مارانی ادامه داد: که در مرحله اول این طرح، ۶۰۰ منزل مسکونی در نظر گرفته شده در سطح استان نسبت به تعمیر و ترمیم آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: هزینه تعمیر هر منزل حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: در کل اقدامات محرومیت‌زدایی که در سطح استان توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در حال انجام است شامل ایجاد اشتغال، آبرسانی، کمک‌های معیشتی و تهیه و تعمیر مسکن محرومان است که امیدواریم در سال آینده به برنامه‌ها شتاب بدهیم و افراد بیشتری در این طرح قرار بگیرند.

برچسب ها: سپاه مارانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *