پنجره داخلی پرسپولیس بعد از پنجره بین‌المللی باز می‌شود

9:23 - 13 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۵۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با نامه تاییده وکیل بودیمیر به فیفا باز می‌شود.
خبرگزازی میزان - با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس تمام بدهی خود به ماریو بودیمیر را پرداخت کرده، اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا بسته است. در همین خصوص وکیل بودیمیر باید نامه تایید دریافت مطالباتش به فیفا ارسال کند که هنوز این کار را نکرده است. البته به محض ارسال این نامه فیفا به فدارسیون ایران اعلام می‌کند و پنجره بین‌المللی پرسپولیس باز می‌شود.

پس از باز شدن پنجره بین‌المللی، باشگاه پرسپولیس بلافاصله برای دریافت آی تی سی مهدی ترابی اقدام می‌کند تا نهایتا تا دو روز بعد هم آی تی سی ترابی از سوی العربی قطر صادر خواهد شد. ضمنا پرسپولیسی‌ها می‌توانند پس از آن اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود کنند.

در همین راستا از حدود دو هفته پیش تعدادی احکام انضباطی مالی علیه پرسپولیس توسط فدارسیون فوتبال صادر شد و گفته شد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به علت بدهی به شایان مصلح، سوشا مکانی، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویشوند بسته شده است.

طبق پیگیری‌های انجام شده پرسپولیسی‌ها حدود ۵۰۰ میلیون به مصلح، بیش از ۸۰۰ میلیون به مکانی (که رای اولیه این پرونده فقط ۱۴۰ میلیون بوده) و مبالغ خیلی کمتری به عباسیان و درویشوند بدهکار است و به خاطر همین پنجره پرسپولیس بسته است. با این وجود شنیده می‌شود که اگر پنجره بین‌المللی پرسپولیس باز شود مشکلی از بابت پنجره داخلی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس می‌تواند با طلبکارانش تفاهم کند و پنجره داخلی پرسپولیس هم باز شود.

برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *