هنر در ارتش به همت و باور فرماندهان جان گرفته است

15:19 - 12 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۵۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر هنر در ارتش جان گرفته به دلیل باوری است که مسئولان ارتش به ویژه شخص فرمانده کل ارتش به هنر دارند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهید سرتیپ عباس واعظی برگزار شد، گفت: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به انسان داده است، وجود ظرفیت هنر در انسان است، هنر در اسلام یکی از معجزات الهی است، قرآن کریم معجزه الهی است و دارای وجوه اعجازی بالایی است، یکی از این وجوه اعجازی، موسیقائی قرآنی است؛ بنابراین هنر ریشه در قرآن و خدا دارد. هنر یک هدیه الهی است، باید هنر و هنرمند را باید باور کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود با تعارف حق هنر را ادا کرد، باید در مقام عمل هنر را باور کنیم، اگر هنر در ارتش جان گرفته است، به دلیل باوری است که مسئولان محترم ارتش به ویژه شخص فرمانده کل ارتش به هنر دارند، فرمانده کل ارتش، هنر دوست، هنر شناس و حامی هنر است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: آنچه تا الان در عرصه هنر در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، لازم بوده، اما کافی نیست. ما با نقطه مطلوب باور شدن هنر در ارتش فاصله داریم، ما موظف هستیم برای غنی سازی هنر تلاش‌های بیشتری انجام دهیم. از فرماندهان نیرو‌ها و به ویژه شخص امیر سرتیپ دوم تقی خانی به دلیل تلاش‌هایی که در این عرصه کردند تشکر می‌کنم.

برچسب ها: ارتش محمد حسنی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *