عزیزی: تا سال آینده انتظار احداث ۸ زمین تنیس را در همدان داریم

15:32 - 12 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۵۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون تنیس گفت: انتظار داریم تا سال آینده ۸ زمین تنیس در استان همدان احداث شود.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی ظهر امروز (سه‌شنبه) در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاونین اداره کل و نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران و هیئت‌های شهرستانی برگزار شد با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های تنیس استان همدان یکی از مهم‌ترین شاخص برای برگزاری مسابقات است، اظهار داشت: خوشبختانه استان همدان به لحاظ نیروی انسانی و با حضور برادران برقعی از پتانسیل ویژه‌ای برخوردار است.

رییس فدراسیون تنیس گفت: انتظار داریم در سال آینده شاهد احداث حداقل ۸ زمین تنیس در استان همدان باشیم تا بتوانیم سقف شیشه‌ای که مانع توسعه همه جانبه و هر چه بیشتر تنیس استان همدان می‌شود را برداریم.

‎داود عزیزی تصریح کرد: استان همدان در حال حاضر داری ۲۳۰ بیمه شده ورزشی در رشته تنیس است که این نشان از پویایی این ورزش طی یک سال گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا دارد. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با حضور در استان همدان، شاهد بهره برداری از زیرساخت‌های توسعه محور تنیس باشیم.

‎در این مجمع عادل برقعی به عنوان تنها کاندیدای این هیئت با اخذ ۱۴ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه برای ۴ سال آینده به عنوان رییس هیئت استان همدان انتخاب و ابقا شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *