قوانین لغو سفر‌های هوایی تغییر نکرده است/ محاسبه هزینه کنسلی بلیت طبق روال سابق

10:05 - 13 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۷۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: مرجع اعلام موضوعاتی در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت هزینه بلیت مسافران حمل و نقل هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری است.

چندی پیش بخشنامه‌ای مبنی بر عدم عودت هزینه پرداختی مسافران در حوزه گردشگری خطاب به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی منتشر شد که موضوع را از سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

در همین راستا محمد حسن ذیبخش در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا شهر یا استانی را ویژه اعلام کند همانند خوزستان، مسافرانی که برای سفر به آن شهر و استان بلیت تهیه کردند در صورت کنسلی بلیت بدون هیچ گونه کسر از مبلغ بلیت هزینه آن‌ها برگشت داده می‌شود.

وی در توضیح شرایط شهر‌های دیگر و کنسلی بلیت مسافران هوایی گفت: شهر‌های دیگر طبق روال گذشته مبلغی از بلیت کسر و مابقی هزینه بلیت به مسافران بازگردانده می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه تاکید کرد: مرجع اعلام موضوعاتی در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت هزینه بلیت مسافران حمل و نقل هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری است.

ستاد ملی مبارزه با کرونا در موضوع حمل و نقل هوایی با سازمان هواپیمایی هماهنگ است و در خصوص موضوع مطرح شده نیز سازمان هواپیمایی کشوری مرجع است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *