رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش مدیر اجرایی تراکتور به رأی حاج‌صفی در انتخابات فدراسیون فوتبال

10:34 - 13 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۷۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالی که شایعه توصیه مالکان تراکتور به کاپیتان تیم ملی در خصوص رأی مجمع فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد، این موضوع با واکنش یکی از مدیران تراکتور مواجه شد.
- روز‌های گذشته انتشار تصویر برگه رأی احسان حاج‌صفی که ادعا می‌شد در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به مصطفی آجورلو رأی داده است، حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. حتی بعضی از شایعات به گوش رسید که کاپیتان تیم ملی به خاطر توصیه زنوزی مالک باشگاه تراکتور به آجورلو رأی داده است.

در همین راستا جعفر محرم‌پور، قائم‌مقام مدیر باشگاه و مدیر اجرایی تراکتور، در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتشار تصویر برگه رأی کاپیتان تراکتور، اظهار داشت: اینکه در تصاویر ابتدایی حاج صفی پای صندوق رأی حاضر شده هیچ بحثی نیست؛ اما اینکه حتماً برگه رأی مربوط به حاج صفی باشد، شک دارم.

وی ادامه داد: مگر حاج صفی فرد توصیه‌پذیری است که کسی به او بگوید و عیناً رأیش همان باشد؟ به شخصه موردی ندیدم که کسی توصیه‌ای داشته باشد. فرض اینکه ثابت شود او به علی کریمی رأی نداده، مگر فراموش کرده‌ایم حاج‌صفی صاحب رأی است و در عین اینکه رابطه خوبی با کریمی دارد، در انتخابش آزاد است. با این همه واقعاً نمی‌دانم حاج صفی به چه کسی رأی داده، اما این همه هجمه را به کاپیتان تیم ملی قبول ندارم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *