رونمایی از سردیس قهرمان وزنه‌برداری المپیک/ اهدای یک واحد آپارتمان به سهراب مرادی

12:09 - 13 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۸۰۴
مراسم رونمایی از سردیس قهرمان وزنه‌برداری المپیک در اصفهان برگزار شد و یک واحد آپارتمان نیز به این ورزشکار اهدا شد.

- به نقل از کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی برای دیدار با استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رونمایی از سردیس سهراب مرادی قهرمانی المپیک به اصفهان سفر کرد.

پس از رونمایی از تمبر یادبود و سردیس سهراب مرادی کلید و اسناد مالکیت یک واحد آپارتمان قهرمان جهان و المپیک که توسط یکی از خیرین استان تهیه شده بود، از سوی مسئولان استانداری اصفهان به مرادی تقدیم شد.

صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک بیان کرد: در تاریخ ایران زمین قهرمانان فراوانی داریم، اما آن‌هایی شایسته تقدیر هستند که به مرام پهلوانی نیز رسیده باشند. قهرمان به دنبال سکه و سکوست، اما پهلوان در متن جامعه خود زیست می‌کند و با مردم خود می‌خندد و می‌گرید، توجه پهلوان به درد‌ها و آلام مردمش است و هویت خودش را از مردم می‌گیرد. از ابتدای ورزش تا کنون بسیار مدال و مدال آور در ایران داشته ایم، اما نام تختی و مرامش در ذهن و یاد‌ها مانده چراکه پرشی خوب از سکوی قهرمانی به سکوی پهلوانی داشت.

او ادامه داد: سهراب مرادی چه مدال بگیرد و چه نگیرد برای مردمش محترم است چرا که مرام و منش پهلوانی دارد. او ورزشکاری نجیب است. به همین دلیل نیز قناعت دارد و زیاده خواه نیست و از همین رو شجاعت نیز دارد و به‌همین دلایل ظرفیتی ویژه برای استان و کشوش محسوب می‌شود. شک نداشته باشید این قهرمان با نام نیک، نجابت و شجاعتش برای نسل‌های بعد نیز زنده و ماندگار خواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *