هر مدافعی زودتر رضایت نامه بگیرد پرسپولیسی می‌شود!

13:09 - 13 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۸۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس برای جذب مدافع سیاست جالبی را در نظر گرفته است.
- پس از جذب مهدی ترابی توسط باشگاه پرسپولیس و جذب تقریباً قطعی شهریار مغانلو، همزمان صحبت از اینکه پرسپولیس حداقل یک مدافع هم می‌خواهد مطرح بود.

با آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران و با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به خاطر پرونده ماریو بودیمیر بسته بود، اما مسئولان این باشگاه مذاکرات خود را با چند مدافع مد نظر کادر فنی آغاز کردند تا بتواند یکی از آن‌ها را جذب کنند.

علیرضا ابراهیمی و علیرضا آرتا از گل گهر سیرجان و همچنین فرشاد فرجی و علی نعمتی از شهر خودرو مشهد مدافعان مد نظر پرسپولیس بودند که مذاکرات برای جذب آن‌ها آغاز شد. نقطه مشترک همه این بازیکنان این است که آن‌ها با تیم‌های خود قرارداد دارد و اگر بخواهند به پرسپولیس بیایند باید بتواند رضایت نامه خود را بگیرد.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس برای جذب هر کدام از این بازیکنان مبلغی را برای رضایت نامه و خود بازیکن در نظر گرفت که می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند. اما نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هر کدام از این چهار بازیکن که بتوانند با مبلغ و شرایط اعلامی باشگاه پرسپولیس زودتر رضایتنامه خود را بگیرند پرسپولیس می‌شود.

باشگاه پرسپولیس مثل ماجرای شهریار مغانلو به هیچ عنوان قرار نیست که مبلغ هنگفتی برای پرداخت رضایت نامه و خود بازیکنان مدنظرش در خط دفاع هزینه کند و قرار است پول معقولی هم برای بازیکن و هم برای خود بازیکن در نظر گرفته شود.

اینطور که به نظر می‌رسد احتمالا ظرف یکی، دو روز آینده و پس از باز شدن قطعی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس توسط فیفا، یکی از چهار مدافع مدنظر پرسپولیس سرخ پوش خواهد شد، هر چند اگر این اتفاق رخ ندهد، کادرفنی پرسپولیس روی محمد انصاری حساب بیشتری باز خواهد کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *