رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عالمی: تغییرات مداوم به استقلال ضربه زده است/ نباید روی تیم فشار باشد

12:16 - 14 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم استقلال گفت: قایدی در یکی دو سال اخیر قابلیت‌های خود را نشان داده است و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرده است، ولی این رفتار‌ها چارچوب کار را به هم می‌ریزد.
ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلالی‌ها در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر عمل کردند. تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آمده بود، اما شاهد بازی زیبایی نبودیم استقلالی‌ها در خانه حریف بازی می‌کردند و به سختی توانستند یک امتیاز را کسب کنند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به تغییرات کادرفنی استقلال عنوان کرد: در چند سال اخیر مدام شاهد تغییرات هستیم، این امکان باید وجود داشته باشد که مربی الگو و تاکتیک‌های مورد نظرش را اجرا کند و به نتیجه برساند که این نیاز به زمان دارد. .

وی افزود: استقلال در این ۷،۸ سال گذشته بیش از ۵،۶ سرمربی عوض کرده است بازیکنان زیادی هم تغییر کرده اند، عدم وجود ثبات در بخش مدیریت، کادرفنی و... باعث شده نتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند. چند سالی که برانکو در پرسپولیس بود تیم ثبات داشت و تغییرات بسیار کم بود. بازیکنان هر سال بیشتر از سال قبل با هم هماهنگ می‌شدند و در نهایت توانستند چند سال قهرمان شوند.  در استقلال مدام شاهد تغییر و تحولات هستیم و این ضربه زیادی به تیم زده است.

عالمی در رابطه با حضور قایدی در ترکیب اصلی پس از ۱۰ روز غیبت در تمرینات تصریح کرد: قایدی در یکی دو سال اخیر قابلیت‌های خود را نشان داده و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرده است، ولی این رفتار‌ها چارچوب کار را به هم می‌ریزد. بازیکن خوبی است و نمی‌شود او را ندیده گرفت، ولی در دنیای فوتبال کسی که ۱۰ روز تمرین نکرده نمی‌تواند قابلیت‌های ویژه خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: مدیریت و هواداران باید به تیم آرامش بدهند و باید صبر داشته باشند. اینکه همیشه روی تیم یک فشاری باشد طبیعتا مشکل به وجود می‌آورد و تبدیل به بحران می‌شود. از بازیکنان می‌خواهم سرمربی تیم هر کسی بود حامی او باشند و تمام توانشان را در بازی‌ها بگذارند. بازیکنان و کادرفنی حرفه‌ای هستند و پول می‌گیرند تا به این تیم خدمت کنند.

عالمی در پایان در رابطه با انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به عزیزی خادم تبریک می‌گویم امیدواریم با انتخاب او اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران بیفتد.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *