یزدی: به هیچ بازیکنی اجازه جدایی ندادیم/ باشگاه‌ها اصول حرفه‌ای را رعایت کنند

17:04 - 14 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۸۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پنجره نقل و انتقالات مان بسته است و به هیچ بازیکن اجازه جدایی نداده و از این پس هم نخواهیم داد.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تمایل برخی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان برای جدایی از این تیم اظهار داشت: من قطعا موافق جدایی هیچ بازیکنی نیستم و کسی از ما جدا نشده است. تحت هیچ شرایطی بازیکن به هیچ تیمی نمی‌دهیم. بازیکنان بهتر می‌دانند باید به قراردادشان پایبند باشند. ما قبلا در باشگاه با مسئولان به توافق رسیدیم. از این رو هیچ فردی در باشگاه بدون هماهنگی با من اجازه توافق برای جدایی با بازیکنی ندارد.

وی رفتار برخی باشگاه را غیر حرفه‌ای دانست و خاطر نشان کرد: خواهشم از دیگر باشگاه‌ها و همکارانم این است که اصول حرفه‌ای را رعایت کنند. متاسفانه از حرفه‌ای گری دم می‌زنیم، ولی در عمل اصول اخلاقی را رعایت نمی‌کنیم. امیدوارم با بازیکنان ما مذاکره نکرده باشند و اگر درخواستی دارند با باشگاه مذاکره کنند تا به جواب قطعی برسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که اگر با باشگاهشان مذاکره کنند با جدایی بازیکن موافقت می‌کنند گفت: ابتدا مذاکره کنند و بعد در باشگاه این درخواست بررسی می‌شود و در موردش به جمع بندی رسیده و تصمیم‌گیری می‌کنیم. ضمن این که پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته است از این رو فعلا نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم تا زمانی که اوضاع به این شکل باشد به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. فعلا هیچ تصمیمی در خصوص جدایی هیچ کدام از بازیکنان وجود ندارد.

یزدی به اخبار اخیر در مورد جدایی گوهری و تمایل جعفری به جدایی واکنش نشان داد و گفت: ما به این بازیکنان علاقه‌مند هستیم. ضمن این که می‌خواهیم شاکله تیممان را حفظ کنیم. این نفرات دارای توانایی‌هایی هستند که نمی‌خواهیم از این توانایی‌ها به سادگی بگذریم. تا این ساعت هیچ توافقی با گوهری نشده است. در مورد دیگر بازیکنان هم لازم است بگویم که این بازیکنان جوان هستند و باید مراقب خود باشند. باید حواسشان را جمع کنند تا فریب نخورند. نمی‌خواهم به ریز اتفاقات بپردازم، ولی بهتر است دل به دل تیمشان بدهند و به فکر درست انجام دادن کارشان باشند، چون با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات هیچ تصمیمی نمی‌گیریم و ابتدا باید پنجره باز شود و بعد در مورد چنین درخواست‌هایی تصمی بگیریم.

وی بازی هفته آینده با تیم سایپا را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نه تنها این بازی بلکه همه بازی‌ها برای ما سخت است. البته این تیم از تیم‌های خوب و جوان لیگ است. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را در جریان بازی ارائه داده و نتیجه لازم را کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *