رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمودی: اگر ماشین سازی مشکل نداشت انتهای جدول نبود/ از انتقال رزاق‌پور به تراکتور بی‌خبرم

0:45 - 15 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۰۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال ماشین سازی گفت:تیم ما مشکل دارد و اگر نداشت در اینجای جدول قرار نمی‌گرفت، ولی در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.
کاظم محمودی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تستوی تیم ماشین سازی مقابل تیم شهرخودرو اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تیم شهرخودرو انجام دادیم، ولی متاسفانه در آخرین دقایق گل خوردیم و پیروزی را با تساوی عوض کردیم. با این حال از عملکرد تیم راضی بودیم و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد بازیکنانی که هنوز موفق به جذب آنها نشدند گفت: هر بازیکنی که تاکنون با او توافق شده را به تیم رساندیم، ولی به دلیل مشکلات اداری موفق به ثبت قرارداد برخی بازیکنان نشدیم. با این حال از هیئت فوتبال تبریز تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند. در نیم فصل بازیکن گرفتن سخت است. از این رو تمهیدات لازم را به کار گرفتیم تا هر چه سریع‌تر همه نیاز تیم به بازیکن را بر طرف کنیم.

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به برخی مشکلات این تیم تصریح کرد: مشکلات در تیم ما هست، ولی در حال برطرف کردن آنها هستیم. از مالک تیم تا مدیرعامل و دیگر عوامل باشگاه در تلاشند تیم را از نظر مالی به شرایط خوبی برسانند. از این رو مشکلات وجود دارد، ولی در حال حل شدن است. طبیعی است وقتی بازیکنی را از تیم دیگر جذب می‌کنیم برای انتقال به تیم ما نیاز به مراحلی دارد و زمان می‌برد.

محمودی ادامه داد: مشکلات وجود دارد و اگر نبود تیم ماشین سازی در انتهای جدول قرار نمی‌گرفت. قبول داریم این تیم مشکل دارد، ولی در حال برطرف کردنش هستیم.

وی در مورد مصاحبه اخیر رزاق‌پور که گفته بود با کادر فنی تیم تراکتور صحبت کرده است خاطرنشان کرد: رزاق‌پور در بازی با تیم شهرخوردو برای ما بازی کرد و صحبت از جدایی او نیست. ما از این موضوع بی خبریم و تاکنون در مورد چنین چیزی با ما صحبت نشده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *