مراکز درمانی ارتش مستقر در استان خوزستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

15:19 - 14 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۱۹۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر دریادار سیاری گفت: بر اساس ابلاغیه جدید قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش به نیرو‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راستای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، تمامی بیمارستان‍ها و مراکز درمانی ارتش مستقر در استان خوزستان با تمام ظرفیت، در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت حاد شیوع این ویروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش، ابلاغیه مجددی خطاب به نیرو‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی ارتش به شرح ذیل است؛

۱- تمامی بیمارستان‍ها و مراکز بهداشتی-درمانی تابع آن نیرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت و امکاناتِ در اختیار، نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام نمایند.

۲- در صورت اعلام نیاز بیمارستان‍‍های مستقر در استان خوزستان، کمک‍‍ها و پشتیبانی‍‍های لازم در زمینه‍‌های مختلف به عمل آید.

۳- با در نظر گرفتن شیوه نامه‍ها و ابلاغیه‍های قبلی صادره از قرارگاه پدافند زیستی آجا، تمهیدات لازم به منظور تقویت و استمرار اقدامات پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در تمامی یگان‍ها، رده‍ها و مراکز تابع آن نیرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارت‍های دقیق ‍تر در این زمینه در تمامی سطوح ستاد و صف اقدام شود.

۴-با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان خوزستان، لازم است یگان‌ها و کوی‌های سازمانی مستقر در این استان به شکل دقیق‌تر نظارت و کنترل شوند و تمامی محدودیت‍ها و ممنوعیت‍های مرتبط با وضعیت قرمز، با نظارت دقیق فرماندهان در یگان‍ها و کوی‍های سازمانی استان استمرار داشته باشد.

۵- از اعزام هرگونه ماموریت غیر ضروری به استان یاد شده خودداری شود.

۶- به تعطیلی فهرست مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار (مانند آرایشگاه‍های مردانه و زنانه، مراکز تهیه و طبخ و توزیع مواد غذایی دارای پذیرش مشتری، تالار‌های پذیرایی، استخر‌ها و باشگاه‍های ورزشی، مهد کودک‍‍ها، گیم نت، مراکز خرید و بازار‌های موقت) که به خانواده‍ها یا افراد خارج از ارتش خدمات ارایه می‍دادند، به دقت نظارت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *