نقاطی از محلات عودلاجان و سیروس با ورود دادسرای تهران ساماندهی شد

10:36 - 15 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۲۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با ورود دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران و تعیین ضرب الاجل یک ماهه، ساماندهی نقاطی از محلات عودلاجان و سیروس در دستور کار شهرداری قرار گرفت و نسبت به ساماندهی و پاکسازی محلات اقدام شد.
- با ورود دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران و با انجام بازدید‌های میدانی و تذکر وظایف قانونی شهرداری و تعیین ضرب الاجل یک ماهه، ساماندهی نقاطی از محلات عودلاجان و سیروس در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت و با رصد و پیگیری مستمر دادسرا، در مهلت مقرر اقدامات لازم انجام و نسبت به ساماندهی و پاکسازی محلات اقدام شد.
 
همچنین در خصوص محله عودلاجان- بن بست بانو؛ شهرداری منطقه ضمن هماهنگی با احدی از مالکین املاک مجاور، نسبت به تخریب دیوار و بازگشایی مسیر تردد لودر و بابکت به محل اقدام و تخریب بنا‌های مخروبه و فرسوده را در دستور کار قرار داده است.
 
در ارتباط با محله سیروس، کوچه موسوی کیانی نیز شهرداری منطقه مبادرت به حصارکشی، نظافت و جابه جایی نخاله‌های موجود در چندین نوبت کرده و قسمتی از آن نیز توسط شرکت آب و فاضلاب به صورت موقت به عنوان تجهیز کارگاه فعالیت‌های خدماتی برای حفاظت و نگهداری از آن در حال بهره برداری است.
 
رحیم گل زاده، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در این زمینه گفت: بازدید‌های میدانی از محلات آسیب پذیر و رصد وضعیت بهداشتی و ایمنی محیط و ترک فعل مدیران و سازمان‌های ذی ربط، در اجرای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران در اولویت برنامه‌های عملیاتی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران قرار دارد و هر گونه مسامحه و تعلل در انجام وظایف مدیران، بی پاسخ نخواهد ماند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *