صلاح در نقش تورس ظاهر شد/ بحران در رابطه صلاح و کلوپ

1:45 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۳۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خروج صلاح از ترکیب بازی حساس لیورپول مقابل چلسی و شکست شاگردان کلوپ، شایعه بحران در رابطه سرمربی لیورپول و مهاجم محبوب این تیم را پررنگ‌تر از گذشته کرد.
لیورپول در خانه مقابل چلسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد؛ اما این بازی یک نکته مهم داشت حدود نیم ساعت قبل بازی کلوپ سرمربی لیورپول بهترین گلزن خود محمد صلاح را از ترکیب تیمش کنار گذاشت. مشابه این خاطره در سال ۲۰۱۰ برای لیورپولی‌ها تکرار شد با این تفاوت که در آن سال فرناندو تورس در نقش محمد صلاح و بنیتز در جایگاه یورگن کلوپ بود.

در بازی شب گذشته شرایط  سرخپوشان طوری پیش رفت که یورگن کلوپ مجبور شد محمد صلاح را در دقیقه ۶۲ وارد زمین کند با این حال تاثیری در نتیجه ایجاد نشد و بهترین گلزن لیورپول کاری از پیش نبرد. بعد این شکست لیورپول ۴۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت تا رویای تکرار قهرمانی برای شاگردان کلوپ سخت و سخت‌تر شود.

در حالی که امسال سرخ پوشان بندر آنفلید با لشگری از مصدومان  روبه‌رو بوده‌اند، پیش از این محمد صلاح در مصاحبه‌ی با نشریه AS اسپانیا از تنش میان خودش و سرمربی لیورپول خبر داده بود. دلیل این تنش گرفتن بازوبند کاپیتانی از مهاجم مصری بود.
 
صلاح در همین رابطه گفته بود: «راستش بسیار ناامید نشدم؛ اما این تصمیم سرمربی تیم است بنابراین آن را قبول می‌کنم.» حالا باید دید یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی فولام در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره خروج مهاجم گلزنش، چه واکنشی نشان خواهد داد.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *