شکست سنگین «شکارچی هیولا» در گیشه سینمای هالیوود

21:45 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۳۸۳
فیلم سینمایی «شکارچی هیولا» به کارگردانی پائول اندرسون پس از یازده هفته اکران با فروشی معادل چهارده میلیون دلار به اکران فیزیکی خود پایان داد.
- فیلم سینمایی «شکارچی هیولا» به کارگردانی پائول اندرسون پس از یازده هفته اکران با فروشی معادل چهارده میلیون دلار به اکران فیزیکی خود پایان داد. 
این فیلم که برگرفته از بازی ویدیویی با همین نام است و قرار است در کریسمس در آمریکای شمالی اکران شود، دیشب در چین اکران شد و توانست با فروش بیش از ۵ میلیون دلار جایگاه سوم در باکس آفیس پایان هفته چین را به دست آورد. همین موضوع باعث شد تا سازندگان این فیلم به طور رسمی اعلام کنند که ورژن جدیدی از فیلم را بدون این سکانس نژادپرستانه پخش خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد کشور چین با اکران این ورژن از فیلم هم مخالف است.

«شکارچی هیولا» در آستانه اکران/حضور بازیگر «رزیدنت اویل» در فیلم زامبی‌ها

«شکارچی هیولا» با بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلار ساخته شده است، میلا یوویچ، تونی جا، تی. آی. جاش هلمن، مگان گوود، جانیک شومان، ناندا کاستا، آدرین مونوز و ران پرلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «شکارچی هیولا» به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم روایت مبارزه انسان با فرازمینی‌ها است، فرمانده آرتمیس مقر انسان‌ها را هدایت می‌کند، آن‌ها طی یک سفر به دنیای جدیدی وارد شده و در آنجا با موجوداتی دیگر آشنا می‌شوند، جنگ شدت گرفته و آرتمیس برای نجات بشریت تلاش می‌کند.

پل دبلیو. اس. اندرسون کارگردان این فیلم، فیلمنامه آن را بر پایه مانستر هانتر اثر کپ‌کام به نگارش در آورده است، پل ویلیام اسکات اندرسون نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان بریتانیایی است که در سبک علمی تخیلی به ساخت فیلم می‌پردازد. وی در سریال پیکی بلایندرز در نقش آرتور شلبی به خوبی درخشیده است.

پل اندرسون در سال ۲۰۰۵ به عنوان تهیه‌کننده در فیلم سینمایی تاریکی حضور یافت. دو سال بعد او تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی مرگ یا زندگی و در همین سال فیلم سینمایی رزیدنت ایول: انقراض را به عنوان نویسنده و تهیه کننده، تولید کرد. اندر سون از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ کارگردانی فیلم‌های مسابقه مرگ (۲۰۰۸)، رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ (۲۰۱۰) و فیلم سینمایی سه تفنگدار (۲۰۱۱) را برعهده داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *